نمونه اقدام پژوهی مدیر پیرامون مقوله چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموزم سیاوش را که از پدر گنگش خجالت می کشید را از بالا ببرم؟

نمونه اقدام پژوهی مدیر پیرامون مقوله چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموزم سیاوش را که از پدر گنگش خجالت می کشید را از بالا ببرم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۱ صفحه

نمونه اقدام پژوهی مدیر پیرامون مقوله چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموزم سیاوش را که از پدر گنگش خجالت می کشید را از بالا ببرم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند نمونه اقدام پژوهی مدیر می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم نمونه اقدام پژوهی مدیر را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در نمونه اقدام پژوهی مدیر موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش

دیباچه مطالب پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با افزایش اعتماد به نفس سیاوش

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش

ارائه راه حل:

در تجزیه وتحلیل اطلاعات بدست آمده برایحل مشکل سیاوش راه حل های جدید وجالبی بدست آمده که به ترتیب اولویت عبارتند از:

* حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیتهای مناسب باتوجه به میزان توان جسمی و ذهنی سیاوش جهت تقویت اعتماد به نفس آن

* قرار ندادن سیاوش در موقعیت هایی که شکست را به دنبال دارد و بالعکس تشویق و زمینه سازی جهت حضور سیاوش در فعالیت های جمعی و گروهی

* ایجاد آمادگی لازم برای جرأت ورزی در بیان عقاید ونظریات خود ونیز پذیرش نظریات مخالف از طرف مقابل

* مراجعه به پزشک و بررسی وضعیت جسمی سیاوش(در صورت وجود مشکل) و رفع مشکل و اندیشیدن راه جدید

اجرای راه حل:

در اجرای راه حل بر طبق اولویت بندی راه حل اول یعنی:

((حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی سیاوش جهت تقویت اعتماد به نفس آن.))

را برگزیدیم و جهت اجرای به منوال زیر اقدام کردیم.

در اولین اقدام از اولیاء سیاوش دعوت کردیم که به مدرسه آیند ولی تنهامادر سیاوش به مدرسه آمد بعد ازاحوالپرسی های روزمره خواسته های خود را به ترتیب اولویت های زیربا اودر میان گذاشتم واز او خواستم که آنها را با خانواده در میان بگذارند وحتمأ به آن عمل کنند.

*مسولیت کارهای سیاوش را به خود او واگذار کنند.

*در کارهای خانه از سیاوش کمک بخواهند وبه او مسئولیت واگذار کنند.

*فرزند خود را با نام های آقای مهندس ، آقای دکترو… صدا بزنند.

*در جمع هایی که سیاوش حضور دارد ازاو تعریف وتمجید کنید.

و نیزتصمیم گرفتم خودم در مدرسه کارهای زیر را برای بهبود سیاوش آنجام دهم

*سیاوش را به عنوان نماینده ی کلاس معرفی کنم.

*در زنگ ورزش سیاوش را در بازی ها شرکت دهم و خودم عضو تیم او باشم.

*در زنگ های تفریح از او چشم بر ندارم وسعی کنم با او خلوت کنم وبا او هم صحبت شوم.

*بیشتر او را پای تخته بیاورم و از او سولات شفاهی بپرسم.

*کارهای خارج منزل وبه صورت گروهی (که سیاوش عضو گروه باشد)به آنها بدهم مانند ساختن بالن.

*و در نهایت مسئولیت هایی در مدرسه به او بدهم که بیشتر با دانش آموزان هم کلام شود. مثلأ شهردار مدرس

جمع آوری اطلاعات (شواهد۲)

پس از اجرای راه حل ارائه داده شده نوبت به جمع آوری اطلاعات میرسد و ما در این مرحله میخواهیم بدانیم که آیا نتایج خوبی را از این راه حل بدست آورده ایم یا راه حل جدیدی برای مشکل سیاوش انتخاب کنیم.

دبیر: بعد ازتغییر جای سیاوش به نیمکت اول دیگر در ردیف های آخر او را مشاهده نکرده ام  در زنگ تفریح هنوز هم در گوشه ای می ایستد ولی بعضی وقت ها مشاهده می شود که کنار بچه ها ایستاده و به حرف های آنها گوش می دهد. در زنگ ورزش با بچه ها بازی می کند ولی هنوزم از توپ گریزان است و توپی که به او می سپارند فورأ به فرد دیگری می سپارد تا از مسئولیت آن فرار کند. در دروس شفاهی بهتر شده اما هنوزم اثرات استرس واضطراب در چهره ی او آشکاراست وکار خود را به عنوان نماینده ادامه می دهد و همه ی  دانش آموزان از او راضی هستند.

والدین: در دیداری که با والدین سیاوش درمدرسه داشتم اظهار داشتند که سیاوش در جلوی آینه می ایستد و با خود حرف میزند( که این نشانه ی تلاش سیاوش برای اجتماعی شدن می باشد). وقتی به مهمانی میخواهیم برویم فورأ حاضر وآماده می شود.کارهایی را که به او می دهیم بعضی وقت ها انها را خراب می کند اما بازهم دوست دارد در کارهای خانه به ما کمک کند.گاهی اوقات دوست او سیاوش به خانه می آید وبا هم بازی می کنند ودرس می خوانند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش نمونه اقدام پژوهی مدیر 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش نمونه اقدام پژوهی مدیر 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش نمونه اقدام پژوهی مدیر 

کسب نتایج  پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش نمونه اقدام پژوهی مدیر 

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش نمونه اقدام پژوهی مدیر

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله افزایش اعتماد به نفس سیاوش نمونه اقدام پژوهی مدیر 

فهرست منابع و مــآخذ

  • شفيع آبادي، عبدا… . ناصري، غلامرضا.(۱۳۸۳) . نظريه‌هاي مشاوره و روان درماني. تهران: ناشر مركز نشر دانشگاهي.
  • سيف، علي اكبر.(۱۳۸۴). تغيير ررفتار و رفتار درماني نظريه‌ها و روش‌ها. تهران: نشر دوران.
  • ليندن فيلد، گيل. (۱۳۸۳). اعتماد به نفس برتر . مترجم: حميد اصغري‌پور، نگار اصغري‌پور. تهران: ناشر جوانه رشد.
  • سیف ،سیاوش ….. (۱۳۸۰) روانشناسی تربیتی(اصلاح الگوی رفتاری کودکان): انتشارات دوران.

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی مدیر و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

9 + 1 =