دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی پیرامون مقوله چگونه توانستم خانواده دانش آموز طلاق را ترغیب به پی گیری تحصیلی فرزندشان کنم و بر ارتقا پیشرفت تحصیلی وی تاثیر بگذارم ؟

دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی پیرامون مقوله چگونه توانستم خانواده دانش آموز طلاق را ترغیب به پی گیری تحصیلی فرزندشان کنم و بر ارتقا پیشرفت تحصیلی وی تاثیر بگذارم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۰ صفحه

دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی پیرامون مقوله چگونه توانستم خانواده دانش آموز طلاق را ترغیب به پی گیری تحصیلی فرزندشان کنم و بر ارتقا پیشرفت تحصیلی وی تاثیر بگذارم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان

دیباچه مطالب پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان

گرد آوري راه حل ها :

براي نفوذ در دل و جان هر فرد نياز است كه ارتباط نزديك و صميميانه اي با او برقرار گردد . در همين راستا بهتر ديدم كه ابتدا :

ارتباط صميمي با اين دانش آموز داشته و خوب به حرف هايش گوش كنم .

محبّت نمودن به او در حد متعادل

احترام و شخصيت دادن به او

تقويت روحيه ي اعتماد در او

مسئوليت دادن به او در خانه و مدرسه

درك بهتر و بيشتر او از جانب خانواده و خودم شاگردان ديگرم

تشويق او در حد معمول به صورت زباني و انفرادي و گروهي و جنسي

تقويت روحيه ي ايثار و فداكاري در جهت حفظ حقوق اساسي ديگران

ارا ئه الگو هاي مناسب  رفتاري با استدلا ل هاي درست و منطقي.

انتخاب راه حل :

از بين راه حل هاي ارائه شده سعي كردم از همه ي آن ها استفاده كنم ولي بيشتر سعي كردم با مادر  او صحبت كنم زيرا بيشتر اختلال رفتاري او به نحوه ي بر خورد اين فرد  مي دانستم ،  پس در چند جلسه بحث و گفتگو ، مشكل عاطفي يا درسي او را به آنان يادآور كردم و با توضيح تأثيرات خانواده ، آنان را متوجّه وظايفشان كردم  كه در زمينه ي تر بيت فرزند خود چه وظايفي بر عهده دارند . در جلسه ای که با مدیر و معلم برگزار شد مقرر گردید که این دانش آموز در مدرسه مورد مشاوره قرار گیرد. ا ز مادر   مهدی دعوت به عمل آمد در جلسات متعدد در مدرسه برای رفع مشکل فرزندش شرکت نمود. و مادر مهدی را توجیه کردیم که توجه بیشتری به فرزندش داشته باشد و با محبت با وی برخورد نماید.

  1. مسئوليت دادن در خانه و مدرس.
  2. احترام به شخصيت او

با او صحبت كردم كه اگر منظم و درس خوان و مؤدب شود نماينده كلاس مي شود ( يعني در مقابل كار خوب پاداش   مي گيرد ، غير مستقيم آموزش دادم هر عملي  عكس العملي دارد ) .

به خاطر انجام كارهاي خوب و مناسب ، به جا حرف زدن و  درس خواندن و….. ،‌ از طريق تمام دانش آموزان يا خودم با دادن جوايز مورد تشويق و ترغيب قرارگرفت و در مقابل كارهاي خلاف و غلط تنبيه مي شد.

چگونگي كاربرد راه حل : شواهد ۲

اولين قدم من صحبت با خانواده كه تا در مقابل خواسته هاي به حق او سر تعظيم فرود بياورند و درمقابل خواسته هاي نابجاي او سرسخت و يك زبان باشند . در پيش او بدي نفر سوم را نگويند و تمام رفتارهاي او را طي نامه اي به من گزارش دهند تا كارهاي خوب او را مورد تشويق وترغيب قرار دهم. از او خواستم تا فرزند خوبي براي آنها و شاگرد گلي براي من باشد و اگر آن طور كه گفته ام باشد نماينده كلاس مي شود.

شركت دادن او در كارهاي گروهي،

تشويق او درمقابل همكاران و ديگران،

اشاره به نقاط مثبت او،

ترغيب به رفتن به باشگاه،

خواستن از ديگران در پيش كودك ، اوّل نقاط مثبت او را بگويند و بعد اشاره به نقاط منفي كنند .

همچنین در زمینه درسی تکرار و تمرین و ممارست بیشتری داشته و برای بهبود وضعیت درسی مهدی از معاون آموزشی مدرسه سرکار خانم لیلا کولیوند جهت استفاده از روش های تدریس متفاوت و بهتر کمک گرفته شود.

همچنین در این زمینه برای رعایت نظافت و بهداشت بیشتر توسط مهدی او را به عنوان مسئول بهداشت کلاس معرفی و از طرف مدیر و معاون و من به او جوایزی اهدا گردید.

گرد آوری شواهد دو

مهدی از نظر درسی رشد چشمگیری داشت و از نظر رعایت نظم و انضباط و مقررات و اخلاق و بهداشت نسبت به گذشته پیشرفت زیادی نشان داد.در اواسط ارديبهشت ماه طرز لباس پوشيدن و كفش و ظاهر او عالي شد ، ديگر آن مهدی شلخته و نامناسب اوّل سال نبود و موقع راه رفتن وسايل ديگران را روي زمين نمي ريخت وهيچ شكايتي از او نشد و اگر ناخواسته مرتكب مي شد عذرخواهي مي كرد ،حتّي شاگردان ديگرم و همين طور نامادري و آن اولياي همسايه از او تعريف هم مي كردند ، البتّه بعضي اوقات هم از او شكايت هاي جزيي هم مي شد كه زياد اهميّت نداشت چون  اين شيطنت ها اقتضاي سن او بود. به درس و مدرسه علاقه زیادی نشان می داد و از شدت پرخاشگری اش بسیار کاسته شده بود.

خانواده او از عملكرد اودرمنزل احساس رضايت مي نمايند .

مدير و معلم و ديگر همكاران از تغيير رويه او تعريف مي كنند .

شاگردان ديگرم تمايل دارند تا در كنار  او و پشت يك نيمكت بنشينند .

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی

کسب نتایج  پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان  دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله ترغیب خانواده دانش آموز طلاق به پی گیری تحصیلی فرزندشان دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی

فهرست منابع:

– کریمی،یوسف( ۱۳۹۲ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها. تهران: نشرارسباران.

– کریمی،یوسف( ۱۳۹۰ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– کریمی،ي. ( ۱۳۸۹ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– وینرایت،ویلیام(بیتا). عقل ودل. ترجمه: محمدهادي شهاب( ۱۳۹۴ ). قم: انتشارات پژوهشگاه علوم ومعارف اسلامی.

– مارشال،کاترین وراسمن،گرچنب. ( ۲۰۱۴ ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: مهدی پارسائیان وسیدمحمداعرابی(۲۰۱۶).تهران: انتشارات دفترپژوهشهاي فرهنگی. )

.– مارشال،ك. وراسمن،گ. ب. ( ۲۰۱۵ ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: مهدی پارسائیان وسیدمحمداعرابی ۱۳۷۷). تهران: انتشارات دفتر پژوهشهاي فرهنگی.

برای دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

18 − = 16