دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی پیرامون مقوله چگونه توانستم دبيران آموزشگاه … را به شركت در شوراي دبيران ترغيب نمايم؟

دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی پیرامون مقوله چگونه توانستم دبيران آموزشگاه … را به شركت در شوراي دبيران ترغيب نمايم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۲صفحه

دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی پیرامون مقوله چگونه توانستم دبيران آموزشگاه … را به شركت در شوراي دبيران ترغيب نمايم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران

دیباچه مطالب پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران

تحليل يافته هاي علمي و بيان راه حل

۱- دستور جلسات قبلاً اعلام شود .

۲- تسهیلات لازم و کافی و راحت پیش بینی شود .

۳- زمان و مکان مناسب انتخاب شود .

۴- افراد فرصت بیان نقطه نظرات خود را داشته باشند .

۵- نظر افراد در تصمیمات ملحوظ شود .

۶- از وسایل سمعی و بصری مناسب استفاده شود .

۷- بدانید که آمادگی های قبل از تشکیل جلسه کمتر از خود جلسه نیست .

۸- در نظر گرفتن ویژگی ها و آمادگی های شرکت کنندگان شرط لازم تشکیل جلسه است .

۹- برای همه شرکت کنندگان جهت اظهار نظر فرصت مساوی قائل شوید .

۱۰- همدلی و همکاری شرکت کنندگان که از شرایط اثر بخش جلسات است .

۱۱- به شرکت کنندگان طوری آزادی بدهید که بتوانند آزادانه و به طور شفاف نظرات خود را بیان کنند .

۱۲-در صورتجلسه یا گزایش تنظیمی همه موارد تصمیم گرفته شده را بگنجانید.

۱۳- از روش های برانگیزنده در اداره جلسه استفاده کنید .

۱۴- در صورت امکان و بر حسب اقتضای جلسه ، به بعضی از افراد مسئولیت هایی برای بررسی یک موضوع و ارائه گزارش محول کنید .

۱۵- در بحث ها ، ارائه اطلاعات و نتیجه گیری از روش حل مسأله استفاده کنید.

۱۶- بدانید که پی گیری اجرای تصمیمات ، جزء جدایی ناپذیر اداره جلسات است .

انتخاب راه حل موقی و اجرای نظارت بر آن:

۱- بهسازی نگرش دبیران نسبت به اهمیت مشارکت و نقش مثبت آن در شورای دبیران .

۲- در نظر گرفتن زمان و مکان مناسب جهت شرکت دبیران .

۳- شرکت مدیران رده های بالا در جلسات و نظارت بر کیفیت جلسات .

۴- شرکت سرگروه های آموزشی در جلسات .

۵- پیگیری مصوبه های جلسات و باز خورد مناسب و اطلاع رسانی از نتایج اقدامات صورت گرفته .

۶- گنجانیدن شاخص هایی در فرم ارزشیابی دبیران .

۷- تقدیر از دبیران مشارکت جو و فعال در جلسات شورای دبیران و هفته گرامیداشت مقام دبير .

گرد آوري شواهد دو

پس از مدتي پس از اجراي راه حل هاي مختلف در جهت پيشبرد اهدافم در راستاي فعال ساز ي شوراي دبيران نتايج زير حاصل گرديد:

۱- احیاء اصل مشارکتی بودن تصمیمات در مدرسه و تقویت روحیه مشارکت جویی در دبیران .

۲- ایجاد باور در همه دبیران و عوامل اجرایی که راضی به وضعیت موجود نباشیم .

۳- ایجاد این احساس و باور که با روش علمی و مشارکتی می توان موانع تحصیلی و تربیتی را بر طرف نمود و با استفاده از خرد جمعی راه حل مناسب جهت فرآیند تدریس یا شیوه برخورد مناسب را پیدا کرد .

۴- در بین کلیه کارکنان این احساس ایجاد شده که خود را متعلق به مدرسه می دانند و به مسائل و مشکلات مدرسه یا نگاه عمیق می نگرند و موفقیت های مدرسه آنها را خوشحال می کند و مدیر و معاون خود را در مقابل مسائل و مشکلات تنها نمی دانند .

۵- دبیران نسبت به انجام فعالیت های مدرسه که حتی جزء وظایف آنها نیست علاقمندی نشان می دهند .

۶- جوی سالم و آکنده از همکاری و صمیمیت بر مدرسه حاکم می شود و شورای دبیران را جایگاه بیان نظرات علمی خود می دانند و حتی برای ارائه مطالب علمی با مطالعه و آمادگی وارد جلسه می شوند .

۷- چون تصمیمات شورای دبیران از طریق شورای مدرسه مورد تصویب قرار می گرفت و به اطلاع دانش آموزان می رسید هیچگونه پرخاشگری ، ناسازگاری و بی انضباطی در طول ترم گذشته از دانش آموزان مشاهده نشد .

۸- با ایجاد علاقمندی در دبیران به استفاده از روش های تدریس فعال و تیمی در فرآیند تدریس از این روش ها استفاده نموده و از فیلم های تدریس فعال همکاران در جلسات استفاده شده و مورد نقد و بررسی قرار گرفته .

۹- با عملیاتی نمودن تصمیمات صحیح شورای دبیران  در دو شاخص درصد قبولی و میانگین نمرات نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم .

راهبردهای تقویت و بهینه سازی شورای دبيران

شورای دبيران جمعی است از دبيران و اداره کنندگان مدرسه که برای تبادل نظر و اطلاعات ، به منظور ارتقای سطح کیفی آموزشی تشکیل می گردد.در این شورا اخبار و اطلاعات اداری نیز مطرح می شود ولی محور اصلی بحث و و گفتگو درباره ی مسائل آموزشی است.

دنیای پر تحول امروز با تحولات سریع و مداوم همراه است به گونه ای که این تغییرات آموزش نو نهالان را با روش های سنتی غیر ممکن می سازد . پاسخگویی به نیاز های امروز و فردای دانش آموزان ایجاب می نماید که دانش روز در قالب روش های متناسب و جدید به دانش آموزان ارائه گردد. بدین لحاظ دبيران مجبورند ضمن ـآنکه محتوای آموزشی را با نیاز های جامعه منطبق می نمایند روش های متناسب با آن را نیز کشف و اعمال کنند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی 

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله  ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی 

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله  ترغیب دبیران آموزشگاه به شرکت در شورای دبیران دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی  

منابع‌ و ماخذ

۱ – حقيقي، محمدعلي‌ – عليمرداني، محمد مهدي‌ (۱۳۷۷)، ، انتشارات‌ موسسه‌ فرهنگي‌ نشر عالم، چاپ‌ اول.

۲ – دويل، ميشل‌ و استراوس، ديويد (۱۳۷۵)، . ترجمه‌ فلورا سلطاني‌ تيراني، انتشارات‌ سازمان‌ مديريت‌ صنعتي، چاپ‌ اول.

۳ – رضايي‌نژاد، عبدالرضا (۱۳۷۵)، ، انتشارات‌ موسسه‌ خدمات‌ فرهنگي‌ رسا، چاپ‌ اول.

۴ – ماحوزي، مهدي‌ (۱۳۷۹)، ، مركز نشر تحقيقات‌ قلم‌ آشنا، چاپ‌ دوم.

۵ – نصراصفهاني، علي‌ (۱۳۷۹)، ، انتشارات‌ جهاد دانشگاهي‌ واحد اصفهان، چاپ‌ اول.

۶ – هينز، ماريون‌ (۱۳۷۲)، ، ترجمه‌ مهدي‌ ايران‌نژاد پاريزي، انتشارات‌ مركز آموزش‌ بانكداري، چاپ‌ دوم.

۷-ظرافتهای دبيری.مولف: مجیدنقیه.انتشارات بین المللی گاج ۱۳۸۵٫

۸-مدرسه ی موفق ،مدیرموفق.مولف:مرتضی مجدفر.انتشارات پیک بهار۱۳۸۶

برای دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

29 − = 28