دانلود اقدام پژوهی مشاور پیرامون مقوله چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم ؟

دانلود اقدام پژوهی مشاور پیرامون مقوله چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۰ صفحه

دانلود اقدام پژوهی مشاور پیرامون مقوله چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند دانلود اقدام پژوهی مشاور می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم دانلود اقدام پژوهی مشاور را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در دانلود اقدام پژوهی مشاور موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران

دیباچه مطالب پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها

پس از بررسي نظر همكاران محترم و مطالعه ي چند در اين مورد اطلاعات حاصل از اين فرايند مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت در این مرحله سعی شد از روش شش پرسش استفاده شود كه خلاصه يافته هاي تجزيه وتحليل به شرح زير است .

چرا به برقراری ارتباط نیاز داریم ؟در هر جامعه ای برای پیشبرد اهداف و دستیابی به انها لازم است که با دیگران ارتباط برقرار کنیم در مدرسه هم که یک جامعه کوچک است داشتن تعامل با همکاران باعث بهبود و کیفیت بخشی مسائل آموزشی و پرورشی خواهد شد .

چگونه ارتباط موثر را شناسایی کنیم ؟ همان طور که در بخش های قبلی گفته شد ارتباط یک فرایند پیچیده ای است اهدافی که در یک ارتباط مشخص می شود و میزان دست یابی به این هدفها می تواند ملاک خوبی برای تشخیص اثرگذاری یک ارتباط باشد .

چه کسی ارتباط موثرتری دارد ؟ارتباط یک فرایند دوطرفه است شخصی که دنبال هدف خاصی از یک ارتباط می گردد می تواند نقش پررنگ تری داشته باشد ولی در این پژوهش چون ارتباط میان همکاران مدرسه می باشد لازم است که هر دوطرف رابطه موثری با هم داشته باشند.

چه عاملی باعث تعامل بهتری می شود؟داشتن روابط صمیمانه ،نگرش های مثبت،حفظ حرمت ها و حریم های شخصی،و…عوامل ارزشمندی هستند که در برقراری ارتباط موثر تاثیر دارند .

چه موقع متوجه می شویم که ارتباط مفید و سازنده برقرار کرده  ایم ؟مواقعی که تعامل در یک فضای کاملا دوستانه و به دور از هر گونه  برداشت های نادرست و همچنین مشخص بودن اهداف ارتباط ، باشد میتوان گفت که تعامل خوبی داریم .

کجا ارتباط و تعامل برقرار می کنیم ؟در هر زمان و مکانی  ایجاد یک ارتباط امکان پذیر است . در پژوهش حاضر تعامل در فضای مدرسه و در زمان تحصیل مورد نظر است .

راه حل های پیشنهادی

نماینده معلمان براي ايجاد رابطه اي اثر بخش با همكاران و دانش آموزان ضمن تحصيل دانش و كسب مهارت هاي مربوط به ايجاد روابط گروهي و ميان فردي بايد به چند وجه توجه كافي نمايد و بر پايه آنها نسبت به ايجاد ارتباط اقدام كند  از جمله توجه به عواملي نيز گشودگي عاطفي و فكري ، برد باري و شكيبايي در برخورد با آرا ها و تفكرات ديگران  گوش دادن فعال و موثر  به منظور دريافت نقطه نظرهاي طرف مقابل ،به كار گيري رفتار حمايت گرانه و ايجاد جوّ مبتني وبر صداقت و صميميت ، نشان دادن همدلي و همدردي و داشتن نگرش مثبت به افراد و اعتقادات آنها و طرز بر خورد بي طرفانه . منصفانه ، روشهايي است كه مي تواند غناي جو تفاهم و اعتماد و افزايش اثر بخشي ارطباتاط مديران بار افراد و اعضاي سازمان به صورتي مؤثر كمك كند . بنابراين آنچه باعث تقويت ارتباط فردي و مديريتي خواهد شد عبارت است از :

۱-كسب هر چه بيشتر دانسته ها ، اطلاعات و مهارت هاي مربوط به ايجاد روابط انساني اثر بخش

۲-نماینده معلمان بايد بيشتر گوش شنوا داشته باشد تا زبان گويا . به طوري كه ظرافت هاي لازم در زمينه صميمانه گوش كردن  را كسب نمايد .

۳-تلاش در جهت درك دلايل صريح و ضمني رفتار ديگران در بر خورد با آنها

۴-علاوه بر دريافت محتوا ي اصلي پيام ها ، بايد سعي نمايد كه نكات عاطفي و احساسي و ضمني پيام ها را نيز  دريافت نمايد .

۵- نماینده معلمان بايد از نقش اساسي خودش در مدرسه و تأثير آن بر رفتار و عمل كرد ديگران آگاه باشد

۶- نماینده معلمان بايد سعي نمايد با اختيارات خود در جهت تحقق هدفهاي مدرسه استفاده نمايد .

۷- از الگو هاي مناسب ارتباطي در موقعيت هاي مقتضي استفاده نمايد

۸- نماینده معلمان بايد از ارتباطات غير كلامي براي بهبود ارتباطات كلامي در موقعيت هاي مناسب استفاده نمايد .

۹- نماینده معلمان بايد موانع ارتباطات مناسب  را بشناسد و براي رفع يا تقليل موانع اقدام كند .

۱۰- نماینده معلمان بايد تلاش نمايد كه با كاركنان ارتباطي دو جانبه مبتني بر روابط انساني ايجاد نمايد .

۱۱- نماینده معلمان در محيط آموزشي بايد زمينه هاي شور و تبادل نظر را براي دانش آموزان  و كاركنان ايجاد نمايد

۱۲- نماینده معلمان بايد از به وجود آمدن محيط خشك و سرد در سازمانهای آموزشی جلوگيري نمايد  تا با آرامش خاطر به انجام كار و وظيفه و رسالتي كه به عهده دارند مشغول شوند .

انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتي

پس از بررسی های مختلفی که به عمل آوردم راهکار های زیر را به صورت عملی در آموزشگاه به اجرا در آوردم:

  1. احترام گذاشتن به همکاران هنگام صحبت کردن و اظهار نظر آنان
  2. احوال پرسی هر روزه از آنان در لحظه ای که وارد مدرسه می شوند و نیز سپاسگزاری از زحماتشان در پایان روز و گفتن خالصانه
  3. برگزاری جلسات هدفمند شورای معلمان
  4. فراهم ساختن شرایط حضور همکاران در دوره ها ، کارگاه های آموزشی و نشست های خارج از مدرسه ۵٫ آوردن نشریات ، کتاب ها و منابع مناسب خواندنی به محیط آموزشگاه و در اختیار قرار دادن آن ها
  5. فرستادن کارت تبریک یا تشکر به نشانی منزل یا همکاران و یا ارسال پیامک در مناسبت های گوناگون .
  6. توجه به پیشنهادهای همکاران در ارتباط با مسائل مدرسه و به کار بستن آن ها.

۸٫٫ تقدیر و تشکر در جمع ، اولیاء و دانش آموزان از همکاران .

۹٫استفاده از تخصص همکاران در فعالیت های پرورشی و مراسم آغازین.

  1. اطلاع رسانی به موقع بخشنامه ها و مواردی که نفعی برای همکار دارد مانند دوره های ضمن خدمت .

۱۱٫درک و کمک در مواقعی که مشکلی برای همکار به وجود می آید .

  1. اولویت قرار دادن خواسته های معلمان نسبت به خواسته های خود .
  2. کمک رسانی به روند فعالیت های آموزشی و پرورشی معلم ، مانند تایپ سوالات ،اماده کردن برگه های امتحانی و….
  3. داشتن صداقت در عمل وگفتار و رفتار .

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران دانلود اقدام پژوهی مشاور

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران دانلود اقدام پژوهی مشاور

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران  دانلود اقدام پژوهی مشاور

کسب نتایج  پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران دانلود اقدام پژوهی مشاور

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران دانلود اقدام پژوهی مشاور

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله ایجاد روحیه همدلی و همکاری تعامل بیشتر بین همکاران دانلود اقدام پژوهی مشاور

منابع

۱- كريمى، يوسف، روان شناسى اجتماعى، انتشارات آگاه، ۱۳۸۰

۲- جمعى از مولفان، روان شناسى اجتماعى، انتشارات موسسه پژوهشى حوزه دانشگاه قم ، ۱۳۸۲

۳- سون ویندال و دیگران؛ كاربرد نظريه‌هاي ارتباطات(نظريه‌ها و مكاتب ارتباطات)، عليرضا دهقان و ناصر ضرونچي، تهران، مركز تحقيقات رسانه‌ها، ۱۳۷۶،  چاپ اول، ص۳۷۵٫ و همان، مشهد، کنکاش دانش، ۱۳۸۴، چاپ اول، ص۵۹٫

۴- معتمدنژاد، کاظم؛ وسایل ارتباط جمعی، تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، ۱۳۸۵، چاپ پنجم، ص ۲۸٫

۵-  دادگران، محمد؛ مباني ارتباطات جمعي، تهران، مرواريد، ۱۳۸۵، چاپ نهم، ص۱۲-۱۱٫

۶- محسنيان راد مهدي؛ ارتباط‌شناسي، تهران، سروش، ۱۳۸۵، چاپ هفتم، ص ۳۷۵٫

۷- دادگران، محمد؛ مباني ارتباطات جمعي، تهران، مرواريد، ۱۳۸۵، چاپ نهم، ص۳۲-۲۹٫

۸- دادگران، محمد؛ مباني ارتباطات جمعي، تهران، مرواريد، ۱۳۸۵، چاپ نهم، ص۳۹-۳۸٫

۹-  سورين ورنر و تانكارد جيمز،۱۳۸۶، چاپ سوم، ص ۸۷ – ۸۰

برای دانلود اقدام پژوهی مشاور و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

71 − 70 =