نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان پیرامون مقوله چگونه توانستم دانش آموزم هومان را به کلاس جدید جذب نمایم؟

نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان پیرامون مقوله چگونه توانستم دانش آموزم هومان را به کلاس جدید جذب نمایم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۹ صفحه

نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان پیرامون مقوله چگونه توانستم دانش آموزم هومان را به کلاس جدید جذب نمایم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید

دیباچه مطالب پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با جذب دانش آموزم به کلاس جدید

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید

ارائه راه حل:

در تجزیه وتحلیل اطلاعات بدست آمده برایحل مشکل هومان راه حل های جدید وجالبی بدست آمده که به ترتیب اولویت عبارتند از:

* حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیتهای مناسب باتوجه به میزان توان جسمی و ذهنی هومان جهت تقویت اعتماد به نفس آن

* قرار ندادن هومان در موقعیت هایی که شکست را به دنبال دارد و بالعکس تشویق و زمینه سازی جهت حضور هومان در فعالیت های جمعی و گروهی

* ایجاد آمادگی لازم برای جرأت ورزی در بیان عقاید ونظریات خود ونیز پذیرش نظریات مخالف از طرف مقابل

* مراجعه به پزشک و بررسی وضعیت جسمی هومان(در صورت وجود مشکل) و رفع مشکل و اندیشیدن راه جدید

اجرای راه حل:

در اجرای راه حل بر طبق اولویت بندی راه حل اول یعنی:

((حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی هومان جهت تقویت اعتماد به نفس آن.))

را برگزیدیم و جهت اجرای به منوال زیر اقدام کردیم.

در اولین اقدام از اولیاء هومان دعوت کردیم که به مدرسه آیند ولی تنهامادر هومان به مدرسه آمد بعد ازاحوالپرسی های روزمره خواسته های خود را به ترتیب اولویت های زیربا اودر میان گذاشتم واز او خواستم که آنها را با خانواده در میان بگذارند وحتمأ به آن عمل کنند.

*مسولیت کارهای هومان را به خود او واگذار کنند.

*در کارهای خانه از هومان کمک بخواهند وبه او مسئولیت واگذار کنند.

*فرزند خود را با نام های آقای مهندس ، آقای دکترو… صدا بزنند.

*در جمع هایی که هومان حضور دارد ازاو تعریف وتمجید کنید.

و نیزتصمیم گرفتم خودم در مدرسه کارهای زیر را برای بهبود هومان آنجام دهم

*هومان را به عنوان نماینده ی کلاس معرفی کنم.

*در زنگ ورزش هومان را در بازی ها شرکت دهم و خودم عضو تیم او باشم.

*در زنگ های تفریح از او چشم بر ندارم وسعی کنم با او خلوت کنم وبا او هم صحبت شوم.

*بیشتر او را پای تخته بیاورم و از او سولات شفاهی بپرسم.

*کارهای خارج منزل وبه صورت گروهی (که هومان عضو گروه باشد)به آنها بدهم مانند ساختن بالن.

*و در نهایت مسئولیت هایی در مدرسه به او بدهم که بیشتر با دانش آموزان هم کلام شود. مثلأ شهردار مدرسه

جمع آوری اطلاعات (شواهد۲)

پس از اجرای راه حل ارائه داده شده نوبت به جمع آوری اطلاعات میرسد و ما در این مرحله میخواهیم بدانیم که آیا نتایج خوبی را از این راه حل بدست آورده ایم یا راه حل جدیدی برای مشکل هومان انتخاب کنیم.

معلم: بعد ازتغییر جای هومان به نیمکت اول دیگر در ردیف های آخر او را مشاهده نکرده ام  در زنگ تفریح هنوز هم در گوشه ای می ایستد ولی بعضی وقت ها مشاهده می شود که کنار بچه ها ایستاده و به حرف های آنها گوش می دهد. در زنگ ورزش با بچه ها بازی می کند ولی هنوزم از توپ گریزان است و توپی که به او می سپارند فورأ به فرد دیگری می سپارد تا از مسئولیت آن فرار کند. در دروس شفاهی بهتر شده اما هنوزم اثرات استرس واضطراب در چهره ی او آشکاراست وکار خود را به عنوان نماینده ادامه می دهد و همه ی  دانش آموزان از او راضی هستند.

والدین: در دیداری که با والدین هومان درمدرسه داشتم اظهار داشتند که هومان در جلوی آینه می ایستد و با خود حرف میزند( که این نشانه ی تلاش هومان برای اجتماعی شدن می باشد). وقتی به مهمانی میخواهیم برویم فورأ حاضر وآماده می شود.کارهایی را که به او می دهیم بعضی وقت ها انها را خراب می کند اما بازهم دوست دارد در کارهای خانه به ما کمک کند.گاهی اوقات دوست او هومان به خانه می آید وبا هم بازی می کنند ودرس می خوانند.

دوستان هومان و همکلاسی ها: هومان در درسهایش پیشرفت کرده و در زنگ ورزش با ما بازی می کند.حتی کاراته هم کار می کند .هم گروهی های هومان اظهار داشتند هومان در کارهای گروهی خیلی خوب است و کارهایش را درست انجام می دهد و به ما هم کمک می کند. هومان می گوید:من به خانه هومان میروم و با او بازی میکنم ودر درسهایش به او کمک می کنم، هومان با بقیه بچه ها دوست شده و بچه دیگر به او بیمار نمی گویند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان 

کسب نتایج  پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان 

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله جذب دانش آموزم به کلاس جدید نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان

فهرست منابع

  • شفيع آبادي، عبدا… . ناصري، غلامرضا.(۱۳۸۳) . نظريه‌هاي مشاوره و روان درماني. تهران: ناشر مركز نشر دانشگاهي.
  • سيف، علي اكبر.(۱۳۸۴). تغيير ررفتار و رفتار درماني نظريه‌ها و روش‌ها. تهران: نشر دوران.
  • ليندن فيلد، گيل. (۱۳۸۳). اعتماد به نفس برتر . مترجم: حميد اصغري‌پور، نگار اصغري‌پور. تهران: ناشر جوانه رشد.
  • سیف ،هومان هومان. (۱۳۸۰) روانشناسی تربیتی(اصلاح الگوی رفتاری کودکان): انتشارات دوران.

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی پایه دوم دبستان و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

99 − = 98