نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی پیرامون مقوله چگونه توانستم مشکل بیش فعالی ژاله دانش آموزم را برطرف نمایم؟

نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی پیرامون مقوله چگونه توانستم مشکل بیش فعالی ژاله دانش آموزم را برطرف نمایم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۱ صفحه

نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی پیرامون مقوله چگونه توانستم مشکل بیش فعالی ژاله دانش آموزم را برطرف نمایم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله

دیباچه مطالب پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله

اهمیت وضرورت تحقیق    

یکی از مشکلات عمده مدارس ماکمک نکردن به دانش آموزان مشکل دار است.متاسفانه مد ارس به جای آنکه آماده کمک به کسانی که عقب افتادگی یامشکل ناسازکاری دارند بیشترآنهاراازخود دورمی سازند.وحالت دفعی از خود نشان می دهند.اغلب مدارسبه دنبال دانش آموزان قوی وبا نمره بالاهستند وبیشتر مواقع به تشویق وتکریم آنهامی پردازطند .در مقابل دانش آموان به ظاهر ضعیف مورد بی مهری قرار می گیرند وبه طور ناخواسته آنهارا رها وسرکوب می کنند (میر کمالی.۱۳۷۹٫ص۷۴)

بي انضباطي دانش آموزان همواره موجبات رنج وزحمت والدین واطافیان را فراهم می سازد وگاهی این رفتار به حدی شدید است که موجب رنج وعذاب افراد عادی نیز می گردد.وگاه افراد را از راه تحصیل نیز باز می دارد.وبه کار هایی مانند بد دهنی وانحرافات دیگر اخلاقی مبتلا می گرداند (حمزه گنجی.۱۳۸۷٫ص۵۲)لذا بر ما خدمتکاران امر آ.پ یک تکلیفاست که با استفاده از  منابع گوناگون وشیوه های صحیح نسل جوان وسرمایه های کشور را هدایت کنیم.

اهمیت وضرورت این تحقیق از اینجا ناشی شده که دانش آموزمورد نظر این اقدام پزوهی مشکلش احتمالاکاهش خواهد یافت.زیرا وقتی علل مشخص شود راه حل هم مشخص ودر نتیجه مشکل نیز حل خواهد شدونتایج بدست آمده از آن می تواند  در موارد مشابه مورد استفاده سایر همکاران ودست اندر کاران امر تژالهم وتربیت قرار گیرد.

اهداف پژوهش

اهداف کلی: شناسایی  مشکلات ناسازگاری ژاله

اهداف جزئی:

۱)  شناخت روشهای حل مشکل ناسازگاری ژاله

۲) ارائه راه حل درمورد بوجودآمدن مشکل اخلاقی در ژاله

پیشینه اقدام پزوهی :

تحقیقی درمرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد باموضوع:روش های افزایش انضباط در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی توسط اقای سعید ابراهیمی به راهنمایی آقای دکتر تلخابی دربهار ۹۰ صورت گرفته است.راههايي پيشنهادی  و نحوه استفاده از روش ها را نيزمورد بحث قرار داده است.با توجه به تحقيق “كانين “كه مشكلات بي انضباطي را از اقدامات پيش‌گيرانه‌ي معلم مي‌داند. راههاي براي پيش‌گيري اين عمل ارائه می شود. سپس علل بي‌انضباطي را بررسي كرده‌ و راههايي براي كاهش اين علل ارائه خواهد شد. براي برخورد با رفتارهاي بي‌انضباطي و بي‌انضباطانه نيز باتوجه به ديدگاههاي دانشمندان ،معلم ،مدرسه،دانش آموز و اجتماع

همچنین آقای حسین پیریایی در مقاله ای به بررسی اهميت و ضرورت نظم و انضباط در كلاس  روش تدريس مناسب    راه ها و فنون ايجاد نظم كلاس و يا مديريت كلاس ويژگي هاي رفتاري و اخلاقي يك معلم و رابطه ي آن با ايجاد نظم كلاس پرداخته است . همچنين در اين مقاله ضمن تبيين وتوضيح موارد ذكر شده و ارائه ي راه حل هاي كاربردي بر مبناي تئوري هاي علم تعليم و تربيت در رابطه با موضوع مقاله ، در پايان پيشنهادهايي نيز براساس موضوع مهم مديريت كلاس كه همه ي معلمان و استادان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي با آن درگير مي باشند ، ارائه کرده اند.

پایان‏نامه خانم مهین توکّلی با عنوان  چگونه انضباط صحیح را در مدارس برقرار کنیم؟ به ارایه راهکارهای  پیشنهادی تحقیق  خود در مورد انضباط می پردازد.

علاوه برنظر ایشان در مورد کارکردهای اجتماعی انضباط، تأثیرات و پی‏آمدهای مثبت آن در زمینهء رشد شخصیت انسانها نیز از جمله موارد قابل‏ توجه است.انضباط،رفتار انسان را کنترل‏ و هدایت و رسیدن به اهداف فردی را تسهیل‏ می‏کند.بدون انضباط،فعایتهای فرد شکل‏ معیّنی ندارد و نیروی کارآمد او به هدر می‏رود.این مسئله،بخصوص در مورد کودکان و نوجوانان،که هنوز در زندگی‏ شخصی و اجتماعی دانش و تجربهء کافی به‏ دست نیاورده‏اند،محسوس است.در عین‏ حال،یکی از ملموس‏ترین مسایلی که‏ همواره در آموزش و پرورش مطرح است و ذهن معلمان را مشغول می‏دارد،مسئلهء برقراری انضباط در کلاس درس و اصلاح‏ مشکلات رفتاری دانش‏آموزان است. «گزل»،روان‏شناس معروف عقیده دارد: «نخستین پانزده سال زندگی کودک به‏معنای‏ واقعی سالهای اعمال انضباط و دیسیپلین‏ است.زیرا رشد و نمو کودک در حقیقت‏ فرآیند یادگیری انجام دادن کارهای صحیح‏ در زمان درست،در مکان مناسب و درست‏ و به‏گونه‏ای معنی‏دار است.کودکان آرزوی‏ متحد شدن،منظم بودن،تربیت شدن یا انضباط خاص را در سر نمی‏پرورانند؛بلکه‏ می‏خواهند آزاد باشند و برای خود تصمیم‏ بگیرند و تحت هیچگونه نظم و انضباطی‏ نباشند.»

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی  

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله  نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی  

کسب نتایج  پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله  نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی 

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی 

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل بیش فعالی ژاله نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی 

منابع

۱-قشلاقی،محمد_۱۳۷۱_مبانی تحقیقات تجربی_چاپ اول____انتشارات المپیک ورزش.

۲-قاسمی پویا،اقبال_۱۳۸۳_عملی پژهش درعمل_چاپ دوم__انتشارات پژوهشکده تژالهم وتربیت

۳-میلانی فر،بهروز_۱۳۸۴_روان شناسی کودکان ونوجوانان استثنایی_چاپ هشتم نشرقومس

۴-تبریزی،مصطفی_۱۳۸۰_درمان اختلالهای خواندن،تهران،انتشارات خلاق

۵-سیف نراقی_مریم ونادری_۱۳۷۹_نارسایهای ویژهدریادگیری،تهران،انتشارات مکیال

۶-احدی،حسن_۱۳۸۷_اختلالهای یادگیری(ازنظریه تاعمل)_تهران-نشرارسباران

۷-کاکاوند،ژاله_۱۳۸۵_روان شناسی وآموزش کودکان استثنای_تهران_نشرروان

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معلم پایه دوم ابتدایی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

33 − = 31