دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی پیرامون مقوله چگونه توانستم رنج درونی آرمین را که منجر به بروز رفتارهای نابهنجار در وی بود برطرف نمایم ؟

دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی پیرامون مقوله چگونه توانستم رنج درونی آرمین را که منجر به بروز رفتارهای نابهنجار در وی بود برطرف نمایم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۴ صفحه

دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی پیرامون مقوله چگونه توانستم رنج درونی آرمین را که منجر به بروز رفتارهای نابهنجار در وی بود برطرف نمایم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین

دیباچه مطالب پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین

تجزيه و تحليل وتفسيرها:

آرمین  نوجوانی است پرخاشگر كه در گوشه كلاس می نشيند با صدای بلند خود را معرفی می كند. ديگران را مسخره مي كند، بيشتر مواقع سرش درد مي كند .حتي با دبیر خود لج باز است و مزاحمت ايجاد مي كند. او بد اخلاق است از نظر درسي ضعيف است . بي حوصله ا ست . پررواست .  به ديگران حسودی مي كند.با بررسي رفتار هاي آرمین اين سوال ايجاد گرديد كه چرا اين چنين مي كند؟ هدف او از اين كارها چيست؟ با اين كارها مي خواهد چه بگويد؟ چه عللي باعث شده كه خود را به اين صورت مطرح كند.به نظر مي رسد زمان خاصی براي بروز نا بهنجاری های او وجود ندارد واو در موقعيت های مختلف از خود رفتارهاي نا بهنجار را نشان مي دهد . واز اينكه نظم كلاس به هم مي خوردخوشحال می شودواین واقعاً ناراحت كننده است . ولی تحقيقات متعددنيز نشان می دهند كه با نوجوان بايد با ملايمت ومحبت رفتارنمود . ونبايد دانش آموزان تنبيه يا تحقير شوند.

واقعيت اين است كه من گير كرده بودیم كه چكار بكنم . چند بار پدرش را به مدرسه دعوت كردم ، چندين بار تذكر دادم .ولی هيچ كدام مشكل را حل نكرد. تمامی دبیران عقيده داشتند كه اورا به حال خود رها كنم . چون استدلال می كردند كه اصلاح شدنی نيست . مسئله را با دو تن از مشاوران در ميان گذاشتیم . آنها را هنماييهای لازم جهت تغيير رفتار ارائه نمودند. سپس به دنبال كتابهای روانشناسی رفتم تا ببينم مشكل چيست ؟ وچگونه میتوانم مشكل را حل نمايم؟ با صحبتهايی كه  با پدرآرمین انجام دادم. فهميدم كه والدين ، با ايشان بد رفتاری می كنند . وبه خواسته های او چندان توجهی نمی كنند وبعد از اینکه كه برادرش متولد شده است . والدين او بيشتر به برادرش سرگرم شده اند واورا فراموش كرده اند . بنابراين مورد بی مهری والدين قرار گرفته است . در نتيجه به خاطر ناكامی در جلب محبت ، مجبور شده است به پرخاشگری ولج بازی دست بزند . اين عمل خود ، دوباره روابط والدين را با ايشان تيره تر كرده است . و در نتيجه به او بر چسب های منفی متعددی توسط والدين زده شده است . به اين ترتيب يك نوجوان معصوم ، به يك فرد نابهنجار تبديل شده است . وقتی چنين نوجوانانی به مدرسه مي روند . در مدرسه نيز مورد بی مهری دبیر مدرسه قرار می گيرند و بيشترسعی مي كنند ازدست چنين دانش آموزی خلاص شوند ودر مدرسه نيز برچسبهای منفي به نوجوان زده می شود و به اين ترتيب سر نوشت نوجوان تغيير مي كند و در نهايت علاوه از مشكلات فردی ، مشكلات اجتماعی نيز افزايش می يابد. به اين ترتيب برای حل مشكل بايد از يك جايی آغاز می كردم . تا با ايشان بتوانم رابطه دوستی بر قرار نمايم تا به ايشان بفهمانم كه ايشان نزد من طرد شده نيست. ولی نمی توانستم بطور مستقيم به او بگویم كه می خواهم با تو دوست شوم . اولين قدم پيدا كردن ويژگی های مثبت بود با مطا لعه كتابهای روانشناسی ورا هنمايی همكاران و اساتیدمشاوره ، فهميدم كه ابتدا بايد نگرش را نسبت به خود و دبیر ووالدين او تغيير دهم . برای اينكار بايد نكات مثبت را پيدا می كردیم وتغيير نگرش را از نقاط قوت او شروع می كردم .آرمین به خاطر اينكه بعد از او برادرش به دنيا آمده بود و والدينش از روی نا آگاهی به وی بی توجه شده بودند و برای جلب توجه والدين رفتارهای نابهنجاررا پيشه خود ساخته است .به همين خاطر اولين كاری كه انجام دادم ايشان را به عنوان سرگروه ومسئول پخش تغذیه آموزشگاه انتخاب نمودم. اما دانش آموزان دیگر از اين كار من ناراحت شدند ومی گفتند كه آرمین آنهارا اذيت خواهد كرد . ولی بنده دانش آموزان را قانع كردم كه ما از قبل نمی توانيم در مورد كسی داوری كنيم. اتفاقاً به نظر مان با توجه به شناختی كه از آرمین دارم فكر می كنم شايستگی  پذیرش مسئولیت درمدرسه  را دارد و به شكل بهتری کارها رااداره خواهد كرد . با اين حرفها می خواستم احساس مسئوليت وهمكاری را در ايشان شكوفا نمايم .ولی با اينحال با همکلاسیهای خود  در گير بود . ولی آنها را به آرامش دعوت می كردم سپس پدر ش را به مدرسه دعوت كردم واز ايشان خواستم كه بين فرزندان فرق نگذارند وبه او بيشتر توجه ومحبت نمايد وبا ايشان بد رفتاری نكنند.در گام بعدی چون ايشان صدای نسبتاً خوبی داشت همچنين اگرکوچکترین رفتار خوبی از ايشان ديده می شد مورد تشويق قرار می گرفت . تا رفتارهای مثبت او تقويت شود دروسش نسبتاًخوب شده بود رفته رفته رفتارهای منفی او كاهش می يافت ودرسش نيزنسبت به گذشته بهتر مي شد. احساس كردم كه او ديگر ترس از اينكه سرش درد خواهد كرد رااز سرش بيرون كرده است . بعد از چند روز بطورخصوصی در مورد سردردش جویا شدیم . ايشان جواب داد كه سردردش خوب شده است . وبه اين ترتيب ،با تشويق به موقع ومداوم ، توجه زياد ورها نكردن دانش آموزان به حال خود، محبت كردن به دانش آموزان جهت ايجاد نگرش مثبت به ديگران ، تقويت نكات مثبت جهت تغيير نگرش نسبت به خود ، ايجاد انگيزه با دادن جايزه جهت تقويت درسی ، استفاده از والدين جهت تغيير نگرش نسبت به آنان ، مسئوليت دادن جهت تقويت نكات مثبت وی، صبرو حوصله ودلسوزی نسبت به دانش آموزان باعث گرديد كه رفتارهای ايشان تا حد زيادی بهبود يابد.

انتخاب راه جدید به صورت موقّت

برای رفع اختلالات رفتاری ، ابتدا بهتر است علل اختلالات مشخص شود تا راه حلهایی  جهت بهبود اختلالات رفتاری تعیین گردد.

با توجّه به سوابق خانوادگی (آرمین )، به خاطرتولد فرزند دوم ، او مورد بی مهری و کم توجهّی والدین قرار گرفته است . و از این کار والدین دچار نارضایتی شده و نسبت به آنان احساس خصومت کرده است . و به همین علت دچار پرخاشگری شده و برای جلب توجه والدین ، رفتار های نابهنجاری را از خود نشان داده است . پرخاشگری و نابهنجاری باعث شده ، والدین علاوه از بی مهری ، وی را تنبیه و تحقیر کرده و برچسب های منفی بزنند ؛ به این خاطر رفتارهای منفی در ایشان درونی شده است . بنابر این فشارهای روحی و روانی شدیدی بر او تحمیل شده و ایشان دچار سر درد عصبی گردیده است . به نظر می رسد مشکل تا حدّی شناسایی شده است .  بعد از شناسایی مشکل باید به دنبال راه حل رفت . برای این کار به سراغ محققان و مشاوران و کتابهای روانشناسی و تحقیقات و مقالات مراجعه کردیم. وازسردرداواستفاده کردم وباصحبت باپدرش اورابه روانشناس ومشاوربالینی ارجاع دادم وایشان نیزبرنامه هایی رابرای بهبودوضعیت اوارائه کردندکه واقعا موثربود

  آموزش درمانی

« آ موزش درمانی عبارت است ازمجموعه ی  اصول وروش های  آ موزشی و روا نشناسی که می تواند افراد معلول جسمانی ، روانی ، ذهنی و عاطفی را  تا حد امکان به عضو مفید و کارآمد جامعه تبدیل کند .در آموزش درمانی تطابق با محیط خانه ومدرسه و تغییر نگرش دانش آموز  نسبت به یادگیری مسئله اساسی است .  » ( میلانی فر، ۱۳۷۰ ص  ۱۸۴)

 

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی 

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی 

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله  برطرف کردن رفتارهای نا بهنجار آرمین دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی  

منابع :

۱-    لورابرک .(۱۳۸۹). روانشناسی رشد . (مترجم: یحیی سیدآرمینی )(تهران :نشر ارسباران .

۲- کریمی،دکتریوسف.(۱۳۸۹).اختلالات رفتاری .  تهران : نشرساوالان.

۳- شعاری نژاد، علی اكبر.(۱۳۸۲). روانشناسی يادگيری . تهران: انتشارات توس

۴-  شفيع آبادی، عبداله.(۱۳۷۴).راهنمايی ومشاوره دانش آموزان. تهران: انتشارات سمت.

۵-  قاسمی پويا، اقبال. (۱۳۸۱). راهنمای عملی پژوهش در عمل. تهران: چاپ افست.

۶- مير كمالی.سيد آرمین.(۱۳۸۹). روابط انسانی در آموزشگاه. تهران: یسطرون.

۷-  ميلانی فر، بهروز.(۱۳۸۸). روانشناسی نوجوانان ونوجوانان استثتايی.  تهران: قوس.

۸- نلسون ، ریتاولکس ، الن سی ، ایزارائل. (  ۱۳۷۹). اختلالات رفتاری.( مترجم: آرمین تقی منشی طوسی). مشهد: انتشارات آستان قدس رضوی  .

۹- سیف ، دکترعلی اکبر .( ۱۳۹۰) . تغییررفتارورفتاردرمانی نظریه هاوروشها .تهران : نشردوران

۱۰- چرا دانش آموزان حسادت می کنند . ( ۱-۱۲-۹۰ ) .

برای دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

23 − = 18