دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی پیرامون مقوله چگونه توانستم با جذاب نمودن کلاس علاقه مندی و نشاط را در دانش آموزان کلاسم در درس فراهم آورم ؟

دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی پیرامون مقوله چگونه توانستم با جذاب نمودن کلاس علاقه مندی و نشاط را در دانش آموزان کلاسم در درس فراهم آورم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۵ صفحه

دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی پیرامون مقوله چگونه توانستم با جذاب نمودن کلاس علاقه مندی و نشاط را در دانش آموزان کلاسم در درس فراهم آورم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس

دیباچه مطالب پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس

اهداف کلی برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ی اول متوسطه (هفتم)

علم و آگاهی:

– علل و عوامل دخیل در دگرگونی ها و تغییرات منابع، مکان ها، فعالیت های اقتصادی و نظام های اجتماعی را در طی زمان درک کنند.

– از تغییر و تحولات و تداوم ها در زندگی اجتماعی و برخی رویدادهای مهم تاریخی قبل از اسلام در ایران آگاه شوند و روابط علت و معلولی رویدادها را دریابند.

– با چگونگی روابط متقابل جوامع انسانی با محیط های طبیعی و تنوع شیوه هایزندگی در سطوح مختلف (محلی تا ملی، قاره ای و جهانی) آشنا شوند و الگوهای پراکندگی پدیده ها و سیستم های طبیعی و انسانی را در این سطوح درک کنند.

– با برخی منابع، استعدادها و توان ها و قابلیت های محیطی و انسانی کشور برای توسعه و پیشرفت آشنا شوند و ضروت و اهمیت حفاظت از محیط را در سطوح مختلف در کنند.

– حقوق و مسئولیت های فردی و اجتماعی را در محیط های مختلف (خانواده، مدرسه، محله، شهر و روستا، کشور و جهان) بشناسند.

– ساختار، کارکرد و نحوه برقراری ارتباط مناسب را با برخی نهادها، موسسه ها و سازمان هایی که در تأمین انواع نیازهای فردی و اجتماعی (از خانواده و مدرسه تا نهادهای اداره کننده جامعه نظیر قوای سه گانه و حکومت) نقش دارند را بشناسند.

– میراث فرهنگی به جای مانده از دوره های تاریخی قبل از اسلام در ایران شامل؛ آداب و سنن و آثار هنری – معماری، مفاخر و شخصیت های علمی، فرهنگی، مذهبی و … را بشناسند.

– عناصر و مؤلفه های هویت (تعلق و تعهد در سطوح مختلف: تعلق به فرهنگ ایرانی – اسلامی و تعهد و احساس مسئولیت تا قیاس جهانی) را درک کنند.

– اهمیت منابع و نقش آن ها را در تأمین نیازها بشناسند و برخی شیوه های حفاظت و بهره برداری از آن ها را بدانند.

– با انواع فعالیت های اقتصادی و برخی تحلات مربوط به آن ها و مسایل مربوط به اشتغال، فرهنگ کار و بهره وری آشنا شوند.

عمل (مهارت)

– توانایی بررسی و کند و کاو در موضوعات محیطی و اجتماعی و مراحل مختلف آن شامل (طرح سوال های روشن، شناسایی، منابع اطلاعات، تفسیر و تجزیه و تحلیل مدارک و شواهد، جمع آوری داده ها، طبقه بندی اطلاعات، نتیجه گیری و جمع بندی و … )

– بتوانند دانش و اطلاعات را در الگوها و موقعیت های جدید به کار ببرنند، روش ها یا محصولات جدیدی ابداع کنند، به مسایل غیر منتظره پاسخ دهند و درباره ی موضوعات محیطی و اجتماعی پیشنهادهایی ارائه کنند.

– توانایی مشارکت و کارگروهی را در محیط ها و جوامع گوناگون (خانه، مدرسه، محله و …) به دست آورند.

– بتوانند رابطه مؤثر و مفید با دیگران و با نهادهای مختلف در مقیاس های (خانه، مدرسه، محله و جامعه) برقرار کنند.

– بتوانند ضمن برقراری ارتباط مناسب با منابع مختلف اطلاعاتی (فهم روابط علت و معلولی، توالی موضوعات، درک متن، ارتباط و عناصر یک رویداد یا پدیده و …) ایده ها و اطلاعات را به شکل های مختلف پردازش و بیان کنند.

– بتوانند موضوعات محیطی و اجتماعی را بر مبنای استنباط و تلقی خویش، نقد و بررسی کنند، احساس و نظر خود را بیان نمایند و آینده ترجیحی و احتمالی را در برخی زمینه ها پیش بینی کنند.

اخلاق:

– احساس مسئولیت و تعهد نسبت به رعایت تکالیف اخلاقی و وظایف فردی – اجتماعی و شهروندی در سطوح مختلف (زندگی خانوادگی، مدرسه، محله، کشور و جهان)

– قدر شناسی و احترام نسبت به اعضای خانواده، اولیای مدرسه و خدمت گزاران جامعه.

   (برون داده های یادگیری) اهداف پایه اول متوسطه (هفتم) درس مطالعات اجتماعی

حوزه موضوعی شماره هدف ها (پیامدهای یادگیری)
 

 

زمان، تداوم و تغییر

۱

 

 

۲

دانش آموزان خلاقیت و ابتکارات ایرانیان باستان را در زمینه فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، حرف، هنر و … بررسی و بیان می کنند و برخی تداوم ها را نشان می دهند.

 

دانش آموزان با بررسی شواهد و مدارک، عناصر و ویژگی های تمدن های کهن در ایران را شناسایی و برخی روش ها و ابزار مطالعه در تاریخ را به کار می برند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس  دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

کسب نتایج  پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله علاقه مندی و نشاط در دانش آموزان با جذاب نمودن کلاس دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

منابع و مآخذ

  1. اصغرپور، حمید( ۱۳۸۳ )، مشاوره با دانش آموزان در مدارس (مهارت هاکاربردها) براي معلمان مشهد، موسسه فرهنگی و هنري و انتشاراتی ضریح آفتاب.
  2. خیراندیش، عبدالرسول ( ۱۳۸۴ ) آموزش رسمی تاریخ (ضرورت ها و تنگناها)،. رشد آموزش ، شماره ۱۸
  3. سیف، علی اکبر ( ۱۳۸۲ )، روش هاي اندازه گیري و ارزشیابی آموزشی، تهران،آگاه.
  4. شعبانی، حسن ( ۱۳۸۲ )، مهارت هاي آموزش و پرورش (روش ها و فنون تدریس) تهران، سمت.
  5. لوگال، آندره ( ۱۳۷۹ )، شکست هاي تحصیلی (شناخت و جبران)، ترجمه محمدرضا شجاع رضوي، مشهد، آستان قدس رضوي.
  6. ملک محمدي، حمید ( ۱۳۸۴ )، ایفاي نقش، شیوه اي در تدریس اجتماعي ، رشد . آموزش تاریخ
  7. نوروزي، جمشید ( ۱۳۸۳ )، کتاب هاي درسی از نگاه تعدادي از. دانش آموزان، رشد آموزش ، شماره ۱۴
  8. نوروزي ، جمشید ( ۱۳۸۳ )، کتاب هاي درسی در کشور آلمان، رشد آموزش . شماره ۱۶

برای دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

51 − = 41