نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم پیرامون مقوله چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم لیلا را کاهش دهم؟

نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم پیرامون مقوله چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم لیلا را کاهش دهم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۰ صفحه

نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم پیرامون مقوله چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم لیلا را کاهش دهم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا

دیباچه مطالب پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با کاهش مشکل ناسازگاری لیلا

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا

شناسايي علّت :

مصاحبه اي با پدر، همسايه و معاون ومدير و چند دانش آموز ديگرم جداگانه انجام دادم .در تعبير و تفسير اين مصاحبه ها دريافتم كه سال پيش به علت اختلاف شديد خانوادگي( چند ساله )پدر و مادرش از هم جدا شده و . اكنون لیلا پيش پدرش و جدا از مادر و خوهرش  زندگي مي كند .لیلا در معرض دو نوع تربيت گوناگون نمي تواند راه خود را پيدا كند. با سؤال هاي مختلفي كه از لیلا پرسيدم پي بردم كه از  هوش متوسطي برخودار است.

علّت اصلي مشكل او را در نظام خانوادگي از هم پاشيده و دو گانگي فرهنگي و اخلاقي و عاطفي او دانستم و در پي يافتن چاره بر آمدم .

گردآوري اطلاعات ( شواهد ۱ )

مسأله را دريكي از جلسات مدرسه مطرح كرده و از مدير ، معاون و همكاران نظرخواهي كردم . در جلسه ای که در خصوص شناسایی دانش آموزان در معرض افت تحصیلی و تلاش در جهت رفع مشکل آنها در مدرسه قرآنی مائده برگزار گردید ضمن صحبت با همکاران در این زمینه  و تلاش برای رفع آنها اختلافات خانوادگی و جدایی پدر و مادر لیلا را در جلسه عنوان نمودم و بیان کردم که دارای اختلافات خانوادگی شدیدی است که باعث پرخاشگر شدن و زورگو شدن این دانش آموز نسبت به همسالانش شده است.مصاحبه اي با پدر درباره ي وضعيت او در محيط خانه كردم . با چند تن از هم كلاسي هاي او مصاحبه انجام داده و با توجه به شكايات اوليا و دانش آموزان او را خواسته و در حياط مدرسه كليه مشكلات را با او در ميان گذاشته ام .با اين اوصاف و مطالعه پرونده ي تحصيلي و تربيت او واسناد و مدارك موجود در مدرسه دلايل  اين مشكل را چنين يافتم :

طلاق پدر و مادر.

وجود الگوهاي نامناسب در بيرون از مدرسه همانند برخي از دوستان و خانواده

محبّت بي رويه و نامناسب توسط پدر و خانواده ي پدري و بدگويي پشت سر مادر

درخواست ها و انتظارات دو گانه از او به علّت دوگانگي فرهنگ هاي دو خانواده

عدم تشويق و تنبيه مناسب و به جا ، هنگام بروز رفتالیلاي ناهنجار

آزادي بيش از حد او در خانه و همچنين در مدرسه و خانه ي پدری او

علاقه شديد وي به خودنمايي و ابراز وجود

ناديده گرفتن مقررات مدرسه و حقوق ديگران

گرد آوري راه حل ها :

براي نفوذ در دل و جان هر فرد نياز است كه ارتباط نزديك و صميميانه اي با او برقرار گردد . در همين راستا بهتر ديدم كه ابتدا :

ارتباط صميمي با اين دانش آموز داشته و خوب به حرف هايش گوش كنم .

محبّت نمودن به او در حد متعادل

احترام و شخصيت دادن به او

تقويت روحيه ي اعتماد در او

مسئوليت دادن به او در خانه و مدرسه

درك بهتر و بيشتر او از جانب خانواده و خودم شاگردان ديگرم

تشويق او در حد معمول به صورت زباني و انفرادي و گروهي و جنسي

تقويت روحيه ي ايثار و فداكاري در جهت حفظ حقوق اساسي ديگران

ارا ئه الگو هاي مناسب  رفتاري با استدلا ل هاي درست و منطقي.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم  

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم  

کسب نتایج  پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم  

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله کاهش مشکل ناسازگاری لیلا نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم  

فهرست منابع:

– کریمی،یوسف( ۱۳۹۲ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها. تهران: نشرارسباران.

– کریمی،یوسف( ۱۳۹۰ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– کریمی،ي. ( ۱۳۸۹ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– وینرایت،ویلیام(بیتا). عقل ودل. ترجمه: محمدهادي شهاب( ۱۳۹۴ ). قم: انتشارات پژوهشگاه علوم ومعارف اسلامی.

– مارشال،کاترین وراسمن،گرچنب. ( ۲۰۱۴ ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: علی پارسائیان وسیدمحمداعرابی(۲۰۱۶).تهران: انتشارات دفترپژوهشهاي فرهنگی. )

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

13 − 12 =