نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم پیرامون مقوله چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم ؟

نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم پیرامون مقوله چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۱۸ صفحه

نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم پیرامون مقوله چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق

دیباچه مطالب پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق

پيشنهاد هايي براي ايجاد تغيير :

براي نفوذ در دل و جان هر فرد نياز است كه ارتباط نزديك و صميميانه اي با او برقرار گردد . در همين راستا بهتر ديدم كه ابتدا :

ارتباط صميمي با اين دانش آموز داشته و خوب به حرف هايش گوش كنم .

محبّت نمودن به او در حد متعادل

احترام و شخصيت دادن به او

تقويت روحيه ي اعتماد در او

مسئوليت دادن به او در خانه و مدرسه

درك بهتر و بيشتر او از جانب خانواده و خودم شاگردان ديگرم

تشويق او در حد معمول به صورت زباني و انفرادي و گروهي و جنسي

تقويت روحيه ي ايثار و فداكاري در جهت حفظ حقوق اساسي ديگران

ارا ئه الگو هاي مناسب  رفتاري با استدلا ل هاي درست و منطقي.

پيشنهاد به مادران تا كتاب « آنچه بچّه هاي طلاق بايد بدانند »‌را مطالعه وآن را پياده كنند .

پيشنهاد به مادر تا او و خانواده اش  از پدر و ديگران پيش فرنوش شكايت و بدگويي نكنند.

انتخاب راه حل :

از بين راه حل هاي ارائه شده سعي كردم از همه ي آن ها استفاده كنم ولي بيشتر سعي كردم با مادر و نامادري او صحبت كنم زيرا بيشتر اختلال رفتاري او به نحوه ي بر خورد اين دو عزيز مي دانستم ،  پس در چند جلسه بحث و گفتگو ، مشكل عاطفي يا درسي او را به آنان يادآور كردم و با توضيح تأثيرات خانواده ، آنان را متوجّه وظايفشان كردم  كه در زمينه ي تر بيت فرزند خود چه وظايفي بر عهده دارند .

  1. مسئوليت دادن در خانه و مدرس.
  2. احترام به شخصيت او

با او صحبت كردم كه اگر منظم و درس خوان و مؤدب شود نماينده كلاس مي شود ( يعني در مقابل كار خوب پاداش       مي گيرد ، غير مستقيم آموزش دادم هر عملي  عكس العملي دارد ) .

به خاطر انجام كارهاي خوب و مناسب ، به جا حرف زدن و  درس خواندن و….. ،‌ از طريق تمام دانش آموزان يا خودم با دادن جوايز مورد تشويق و ترغيب قرارگرفت و در مقابل كارهاي خلاف و غلط از رفتن پيش مادرش ( كه هر ۱۴ روز انجام مي شد ) محروم مي شد.

همياري و يك زبان شدن دو مادر و مطالعه كتاب « آنچه بچّه هاي طلاق بايد بدانند! »‌ توسط هر دو .

چگونگي كاربرد راه حل : شواهد ۲

اولين قدم من صحبت با دو مادر جداگانه كه تا در مقابل خواسته هاي به حق او سر تعظيم فرود بياورند و درمقابل خواسته هاي نابجاي او سرسخت و يك زبان باشند . در پيش او بدي نفر سوم را نگويند و تمام رفتارهاي او را طي نامه اي به من گزارش دهند تا كارهاي خوب او را مورد تشويق وترغيب قرار دهم. از او خواستم تا فرزند خوبي براي دو مادرش و شاگرد گلي براي من باشد و اگر آن طور كه گفته ام باشد نماينده كلاس مي شود.

شركت دادن او در كارهاي گروهي،

تشويق او درمقابل دومادر و همكاران و ديگران،

اشاره به نقاط مثبت او،

ترغيب به رفتن به باشگاه،

خواستن از ديگران در پيش كودك ، اوّل نقاط مثبت او را بگويند و بعد اشاره به نقاط منفي كنند .

 

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم

کسب نتایج  پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم 

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله کاهش ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاق نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم

منابع :

  1. با كودكان طلاق چگونه رفتار كنيم ؟ ، حجازي ، سارا ، پيوند ، ، وزارت آموزش و پرورش
  2. رشد معلم ، شماره ي دو ، ، شناخت خانواده و نقش تربيتي آن ، ملكي ،
  3. رشد معلم ، شماره ي دو ، سال سيزدهم ، اختلالات رفتاري ، عاطفي كودكان ، شفيع زاده ، محمود
  4. حسين نژاد ، محمّد ، كاربردهاي مشاوره با كودكان
  5. قاسمي پويا ، اقبال ، راهنماي عملي پژوهش در عمل
  6. كولمن ، ويليام ،‌ « آنچه بايد بچّه هاي طلاق بدانند ! » ترجمه نفيسه معتكف ، انتشارات دُرسا ،
  7. فرهنگ عميد

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 19 = 25