دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی پیرامون مقوله چگونه توانستم باراهکارها و روشهای نوین وظایف خودرا در جهت اهداف آموزشی به صورت موثر نهادینه کنم؟

دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی پیرامون مقوله چگونه توانستم باراهکارها و روشهای نوین وظایف خودرا در جهت اهداف آموزشی به صورت موثر نهادینه کنم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۱ صفحه

دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی پیرامون مقوله چگونه توانستم باراهکارها و روشهای نوین وظایف خودرا در جهت اهداف آموزشی به صورت موثر نهادینه کنم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی

دیباچه مطالب پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی

تنظیم آیین نامه انضباطی

وضعیت ظاهری دانش آموز :

از آنجا که این آموزشگاه اهمیت خاصی به امر سالم سازی فرهنگی می‌دهد و کوشش دارد تا با معیارهای اخلاقی سازنده محیطی سالم را برای دانش آموزان فراهم آورد شایسته است حضور دانش آموز در مدرسه با ظاهری آراسته و دور از هر گونه مدگرایی و همچنین همراه با رعایت بهداشت فردی در زمینه‌های مختلف باشد.

احترام متقابل : احترام متقابل بین مسئولین، معلمان و دانش آموزان باعث می‌شود ضمن ایجاد فضای دوستانه و صمیمی، حسن احترام متقابل در دانش آموز تقویت گردد. بدین جهت اهتمام اولیاء محترم در این خصوص بسیار مهم می‌نمایاند.

-اوقات فراغت :

جهت استفاده هر چه بیشتر از اوقات فراغت دانش آموزان شروع رسمی هر سال تحصیلی طبق آیین نامه مدرسه از تابستان آن سال تحصیلی می‌باشد. حضور فعال دانش آموزان و شرکت آنها در کلاسهای علمی، فرهنگی، هنری و . . . استفاده آنها از فعالیتهای مختلف ارزشیابی شده و نمرات کسب شده در کارنامه فرهنگی آنها ثبت می‌شود.

-حضور و غیاب : در صورتی که دانش آموزی به دلیل بیماری و یا هر دلیل موجه دیگر نتواند در مدرسه حضور یابد مراتب توسط اولیاء محترم به اطلاع معاون مدرسه رسانده شود و ارائه گواهی در مورد غیبت وی در اولین روز حضور دانش آموز در مدرسه‌ی ضروری خواهد بود.

تبصره‌ی یک : تشخیص عذر موجه با مسئولین مدرسه می‌باشد.

تبصره‌ی دو : غیبت غیر موجه (بیش از ۵ ساعت متوالی) موجب اخراج دانش آموز از مدرسه خواهدشد.

-تخلف از مقررات : هرگاه وضع اخلاق، رفتار، انضباط و پیشرفت درسی دانش آموزی با مقررات آموزشی، تربیتی و انضباطی مدرسه منطبق نباشد مدرسه مجاز خواهد بود طبق آیین نامه انضباطی مدارس یکی از اقدامات زیر را در مورد وی اعمال نماید :

الف) اخطار شفاهی و خصوصی

ب ) تغییر کلاس درس

پ ) اخراج موقت از مدرسه

ج ) تغیر محل تحصیل با معرفی به اداره آموزش و پرورش

چ ) اخطار کتبی با درج در پرونده تحصیلی و کسر نمره انضباط

خ ) اجرای قوانین و مقررات موجود در آیین نامه انضباطی آموزش و پرورش

گرد آوری شواهد دو

در تنظیم برنامه هفتگی سعی شد تعادل در سبکی و سنگینی درس رعایت شود و فاصله ارایه درس در هفته نیز متعادل باشد. فعالیت های فوق العاده پیش بینی شده برای دانش آموزان شامل برگزاری کلاس های فوق برنامه طبق ضوابط اداری۰تشکیل کلاس های تقویتی برای دانش آموزانی که توان علمی کمتری دارند۰برگزاری آزمون های مستمر ماهانه و هفتگی و تشکیل گروه های درسی.

با توجه به پیشرفت علوم و تغییر در روش های آموزشی کلیه کارکنان نیاز به بازآموزی و طی دوره های مختلف ضمن خدمت دارند. تشویق و تحریک همکاران برای شرکت در کلاس های مختلف و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی عمومی نظیر  ICT و دعوت از اساتید در جلسات شوراها و یا گروه های درسی که از سوی آموزش و پرورش اجرا می شود در برنامه پیش بینی شده است..

برای برنامه های اعتقادی , فرهنگی و هنری , ورزشی و اردویی پیش بینی های لازم به عمل آمد که در برگیرنده دانش آموزان و کارکنان می باشد.

برنامه ریزی جهت شناسایی۰ آموزش و هدایت دانش آموزان هنرمند و شرکت در مسابقاتی که در سطوح مختلف برگزار می گردد.شد  تشویق دانش آموزان و همکاران به کتابخوانی و شرکت در مسابقات کتابخوانی و مقاله نویسی و روزنامه دیواری برگزاری مسابقه از مجلات رشد برای دانش آموزان و همکاران ۰تشویق و ترغیب جهت شرکت در مسابقات سراسری پرسش مهر که ضمن ایجاد فرهنگ تفکر دارای اهداف مختلف فرهنگی و کاربردی است صورت گرفت .

با عنایت به اثرات مثبت جسمی و روحی ورزش۰فعالیت های ورزشی در بخش پرورشی از اولویت خاصی برخوردار است. تشویق و ترغیب دانش آموزان و همکاران جهت انجام ورزش صبحگاهی در مراسم آغازین . شرکت در مسابقات درون مدرسه ای(کلاسی و بین کلاسی) و منطقه ای ۰ آموزش و تمرین تیم های ورزشی پیش بینی و برنامه ریزی شد.

در امور مرتبط به پشتیبانی نیروی انسانی , امور مالی , امور عمرانی , تجهیزات و ارتباطات از اهمیت بیشتری برخوردارند و در مجموع اگر پشتیبانی به درستی انجام گردد ۰ به اجرا درآمدن تمام برنامه های پیش بینی شده بیشتر می شود ۰ در این زمینه کمک و یاری مدیریت آموزش وپرورش تاثیر زیادی داشت.

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :

در این برنامه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان۰تقویت کرامت انسانی و نوع دوستی ۰تقویت تفکر تعاون و مشارکت دانش آموزان همکاران و اولیاء در جهت سیاست کلی یاری رساندن , رشد دادن و پیوند دادن مد نظر قرار گرفته است.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی  دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی  دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی

کسب نتایج  پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی  

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی 

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله موثر بودن راهکارها و روشهای نوین وظایف خود در جهت اهداف آموزشی دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی

منابع مآخذ

۱ـ خلاقيت در معاونت، جرج پوليا، ترجمه پرويز شهرياري انتشارات فاطمي.

۲ـ روش مدیریت مدرسه ، محمد بهروش ـ علي‌اكبر جعفري ـ علي‌اضغر دانش‌فر.

۳ـ مجلات رشد   نشر به وزارت آموزش و پرورش.

۴ـ هاوسون وب ويلسون (۱۹۸۶) امور مدرسه در دهه ۱۹۹۰ ترجمه ناهيد ملكي، نشر مركز.

۵ـ مقاله نقدي بر روش‌هاي آموزش مقدمات  مدرسه مجله رشد آموزش رياضي.

۶ـ گويا زهرا، تغيير محتواي برنامه درسي   مدرسه مجله رشد آموزش رياضي.

برای دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

43 − = 40