دانلود اقدام پژوهی مدیر پیرامون مقوله چگونه توانستم مدرسه ای شاد ، پویا و الگو ایجاد نموده و دانش آموزانی بانشاط تربیت نمایم ؟

دانلود اقدام پژوهی مدیر پیرامون مقوله چگونه توانستم مدرسه ای شاد ، پویا و الگو ایجاد نموده و دانش آموزانی بانشاط تربیت نمایم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در  ۳۰ صفحه

دانلود اقدام پژوهی مدیر پیرامون مقوله چگونه توانستم مدرسه ای شاد ، پویا و الگو ایجاد نموده و دانش آموزانی بانشاط تربیت نمایم ؟  نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند دانلود اقدام پژوهی مدیر می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم دانلود اقدام پژوهی مدیر را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در دانلود اقدام پژوهی مدیر موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقاله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا

دیباچه مطالب پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با ایجاد مدرسه ای شاد و پویا

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا

راه حل های پیشنهادی:

روش تدریس مشارکتی (فراگیر- مدار) توسط دبیران

تشکیل گروههای درسی توسط دبیران

استفاده از روش خود ابرازی برای همه دانش آموزان

تغییر شرایط فیزیکی مدرسه

تشویق دانش آموزان با روشهای مختلف

ایجاد نمایشگاه در دو بخش درسی- پژوهشی و فوق برنامه

تعیین ساعات گفتگو و ملاقات با دانش آموزان و اولیای آنان

برگزاری اردوهای داخل و خارج  شهر

استفاده از وسایل کمک آموزشی ، تکنولوژی آموزشی

دادن تکالیف متنوع درسی

دعوت از همکاران پایه های دیگر جهت حضور در کلاس

گرفتن امتحان به روش مختلف در طول سال

استفاده از سبقت جویی و تعاون به عنوان محرک آموزشی

ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان

برخی از اقداماتی که کارکنان مدارس می توانند انجام دهند عبارتند از:

۱)تشخیص اهمیت مطالب غیر کلامی

۲)توجه به زیبایی محیط آموزشگاه و کلاسهای درس

۳)نقل داستانهایی در باره مدرسه

۴)برگزاری جشنها و مراسم مذهبی

۵)حقیقت و اعتبار

۶)پرورش و تقویت بیان

۷)پرورش روح دانش آموزان

۸) شناسایی علتها به جای توبیخها

اجرای راه حل انتخابی:

تعدادی از روشهای بالا انتخاب و اجرا شد . گروههای درسی توسط دبیران تشکیل شد و هرگروه به نام دانشمندی نامگذاری گردید. هر چند مدت یکبار طرز نشستن دانش آموز و چینش نیمکت ها تغییر می کرد و ابتدای هر زنگ از وضعیت نور ، سر و صدا و تهویه کلاس پرسش می شد. لیستی از فعالیت ها برای دانش آموزان تهیه گردید و به آنان ارائه شد و هر کدام با توجه به علاقه تعدادی از وسایل را ساختند و در نمایشگاهی جهت بازدید تمام دانش آموزان و همکاران و مسئولین اداره ارائه گردید.

در طول سال تحصیلی دانش آموزان با روشهای مختلف اعم از کارت تشویقی ، ورزش تشویقی ، اردویی تشویق شدند. در یک عمل ابتکاری ساعتی جهت گفتگو با دانش آموزان و اولیای آنان در هفته به صورت فردی اختصاص یافت که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

تمامی دانش آموزان به نوعی در مدرسه می توانستند خود را ابراز کنند و استعداد و توانایی خود را به دیگر دانش آموزان عرضه کنند . تکالیف از حالتی یکنواختی در آمده و بصورت متنوع عرضه شد که تکالیف شامل انجام پروژه تحقیقاتی ، فعالیت خارج از کلاس ، گزارش ، مصاحبه و پیش مطالعه درس بود مشخص شد و امتحان نیز به روشهای فردی ، گروهی ، شفاهی ، کتبی و عملی انجام پذیرفت.

گرد آوری شواهد دو:

پس از انجام راه حل های انتخابی شاخص کیفی موفقیت طرح عبارتند از: فعالیت فردی و گروهی هنگام تدریس و تمرین ، علاقه دانش آموزان به فعالیت کلاسی و فوق برنامه   داشتن برنامه در منزل ، به حداقل رسیدن غیبت ها منظم و مرتب در مدرسه و منزل و … و شاخص کمّی موفقیت طرح که شامل انجام آزمونهای منظم و مستمر از کلیه دروس بسیار چشمگیر بود و محقق را متعجّب ساخت.

عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی)

چندین بار به طور تصادفی از دانش آموزان ارزشیابی بعمل آوردم و وقتی تعداد شرکت کنندگان علاقه مند به فعالیت های مدرسه ای و با نشاط را بررسی میکرد مشاهده میکرد که تعداد شان روز به روز افزایش می یابد بطوری که بعد از اجرای روش های متنوع و جذاب این تعداد به صد در صد رسیده بود که اولیای  محترم و سایر همکاران چندین بار درباره این موضوع  تقدیر و تشکر کردند.و  با نوشتن نامه یا بصورت شفاهی احساس رضایت خود را اعلام می کردند و تشکر و قدر دانی می کردند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا دانلود اقدام پژوهی مدیر

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا دانلود اقدام پژوهی مدیر

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا دانلود اقدام پژوهی مدیر

کسب نتایج  پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا دانلود اقدام پژوهی مدیر

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا دانلود اقدام پژوهی مدیر

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله ایجاد مدرسه ای شاد و پویا دانلود اقدام پژوهی مدیر

منابع و مآخذ

۱-        باهنر، ناصر: آموزش مفاهیم مدرسه شاد  همگام با روان شناسی رشد، تهران، شرکت چاپ و نشر بین الملل سازمان تبلیغات اسلامی، (۱۳۸۷)

۲-        بهزادی چینجانی، زهرا: تعلیم و تربیت فرزندان و خانواده، ماهنامه تربیت، سال شانزدهم، ص ص ۶۵-۶۳، (ویژه نامه تابستان ۱۳۸۰)

۳-        جمشیدی، نرگس: نقش والدین و معاونان در ایجاد محیط شاد و پویا ، مجموعه مقالات هشتمین اجلاس سراسری نماز (ص ص ۸۴-۶۷)، تهران، ستاد اقامه نماز، (۱۳۷۷)

۴-        خزائی، علیرضا: نقش دبیران در فضای شاد دانش آموزان، مجموعه مقالات برگزیده ی همایش دبیر، فرهنگ، توسعه، اداره کل آموزش و پرورش استان، (اردیبهشت ۱۳۸۰)

۵-        ساکی، رضا: اقدام پژوهی راهبردی برای بهبود آموزش و تدریس، تهران، وزارت آموزش و پرورش، پژوهشکده تعلیم و تربیت، (۱۳۸۳)

برای دانلود اقدام پژوهی مدیر و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

46 + = 55