اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی پیرامون مقوله چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري (ملیحه) دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم؟

اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی پیرامون مقوله چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري (ملیحه) دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۸ صفحه

اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی پیرامون مقوله چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري (ملیحه) دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق

دیباچه مطالب پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق

چگونگي كاربرد راه حل : شواهد ۲

اولين قدم من صحبت با خانواده كه تا در مقابل خواسته هاي به حق او سر تعظيم فرود بياورند و درمقابل خواسته هاي نابجاي او سرسخت و يك زبان باشند . در پيش او بدي نفر سوم را نگويند و تمام رفتارهاي او را طي نامه اي به من گزارش دهند تا كارهاي خوب او را مورد تشويق وترغيب قرار دهم. از او خواستم تا فرزند خوبي براي آنها و شاگرد گلي براي من باشد و اگر آن طور كه گفته ام باشد نماينده كلاس مي شود.

شركت دادن او در كارهاي گروهي،

تشويق او درمقابل همكاران و ديگران،

اشاره به نقاط مثبت او،

ترغيب به رفتن به باشگاه،

خواستن از ديگران در پيش كودك ، اوّل نقاط مثبت او را بگويند و بعد اشاره به نقاط منفي كنند .

همچنین در زمینه درسی تکرار و تمرین و ممارست بیشتری داشته و برای بهبود وضعیت درسی ملیحه از معاون آموزشی مدرسه سرکار خانم لیلا کولیوند جهت استفاده از روش های تدریس متفاوت و بهتر کمک گرفته شود.

همچنین در این زمینه برای رعایت نظافت و بهداشت بیشتر توسط ملیحه او را به عنوان مسئول بهداشت کلاس معرفی و از طرف مدیر و معاون و من به او جوایزی اهدا گردید.

گرد آوری شواهد دو

ملیحه از نظر رعایت نظم و انضباط و مقررات و اخلاق و بهداشت نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری نشان داد.در اواسط ارديبهشت ماه طرز لباس پوشيدن و كفش و ظاهر او عالي شد ، ديگر آن ملیحه شلخته و نامناسب اوّل سال نبود و موقع راه رفتن وسايل ديگران را روي زمين نمي ريخت وهيچ شكايتي از او نشد و اگر ناخواسته مرتكب مي شد عذرخواهي مي كرد ،حتّي شاگردان ديگرم و همين طور نامادري و آن اولياي همسايه از او تعريف هم مي كردند ، البتّه بعضي اوقات هم از او شكايت هاي جزيي هم مي شد كه زياد اهميّت نداشت چون  اين شيطنت ها اقتضاي سن او بود.

خانواده او از عملكرد اودرمنزل احساس رضايت مي نمايند .

مدير و معاون و ديگر همكاران از تغيير رويه او تعريف مي كنند .

شاگردان ديگرم تمايل دارند تا در كنار  او و پشت يك نيمكت بنشينند .

از نظر درسي تغيير محسوسي در پرونده ي تحصيلي او مشاهده مي شود به خط خود حساس شده و دوست دارد از روز قبل هم خوش خط تر بنويسد تا مورد تشويق قرار بگيرد .

در موقع تدريس باز هم بدون اجازه حرف مي زند ، ولي تعداد آن كمتر شده و اگر حرفي مي زند در مورد خود درس است و مثل ماه هاي قبل بي ربط حرف نمي زند .

بدون اجازه بزرگ تر ها به كوچه نمي رود .

به درس و تكاليف درسي اهميت داده و آن ها را تقريباً به موقع انجام مي دهد .

او با سعي و تلاش نشان داد كه مي تواند تا حدود زيادي بر رفتارهاي خود تسلط داشته باشد كه در روزهاي آخر ارديبهشت ماه نماينده كلاس شد .

اميدوارم پس از اين ، با اين گونه مسائل رو به رو نگردم و كانون خانواده ها هر چه بيشتر گرم و صميمي باشد تا لبان گل هاي زيبا  خانواده ، هميشه خندان و شاداب باشد .

طلاق و مسائل تاثیر گذار بر روی فرزندان

مسئله طلاق را میتوان بحرانی پنداشت که آمارش‌ نه‌ تنها در مملكت‌ ما، بلكه‌ در تمام‌ جهان‌ رو به‌ افزايش‌ است‌. مشكلاتي‌ از قبيل‌ فقر، عدم‌ درك‌ متقابل‌، دخالت‌ خانواده‌، اعتياد، ازدواج‌ مجدد و غيره‌ عواملي‌ هستند كه‌ اين‌ آمار را بالا مي ‌برند و كافي‌ است‌ كه‌ در اين‌ ميان‌ يك‌ راهنماي‌ درست‌ و منطقي‌ وجود نداشته‌ باشد. به‌ اميد روزي‌ كه‌ هيچ‌ گاه‌ شاهد چنين‌ اتفاقات‌ تلخي‌ نباشيم‌.

تأثيرات طلاق در فرزندان را مي توان به ترتيب زير طبقه بندي كرد:

۱ـ ايجاد زمينه هاي وسواس در دختران و پسران:

( وسواس تكرار بدون اراده و افراطي اعمال و كارهاي روزمره است )

۲ـ بروز افسردگي در كودكان و نوجوانان: در اين نوع بيماري اجتماعي، فرد فاقد احساس لذت يا درك كمتري از زندگي روزمره است، بي اشتهايي بر او چيره شده و خستگي به طور مداوم در ارگانيسم بدن وي مشاهده مي شود.

۳ـ به وجود آوردن زمينه هاي اضطراب: در نوجوانان حالتي شبيه به احساس ترس، نگراني و تشويش به وجود مي آيد. در اين بيماري علائم بيم از آينده در رفتار نوجوانان مشهود است. نوجوان با توجه به سستي مباني خانواده از تفكر در مورد برنامه ريزي مدون براي حركت هاي دسته جمعي و گروهي وحشت دارد.

۴ـ ايجاد روحيه پرخاشگري و عصيان در نوجوانان: نتيجه محروميت هاي مداوم از مهر و محبت پدري است. در اين نوع بيماري چون نوجوان امكان مذاكره حضوري و مستقيم و متقابل با پدر و مادر خود را نمي يابد و از طرفي سؤال هاي خود را بي جواب مي بيند، روحيه عصيان و پرخاشگري در او به وجود مي آيد. رفتارهاي پرخاشگرانه در اعمال و گفتار نوجواناني كه خانواده هاي آنان از همديگر جدا شده اند كاملاً مشهود است.

۵ـ بي قراري: اين بيماري با شدت و ضعف در نوجوانان خانواده هايي كه شاهد جدايي پدر و مادر خود بوده اند مشاهده مي شود. حالتي كه فرد در مقابل هرگونه عاملي تحريك پذير است يعني حتي در مقابل محرك هاي ضعيف عكس العمل شديد نشان مي دهد.

۶ـ حسادت سوءظن و سماجت، در نوجوانان خانواده هايي كه والدين آنها از هم جدا شده اند اين حساسيت ها ديده شده است. اين گروه از نوجوانان در مقابل همراهان و همسالان خود حساسيت بيشتر و زياده از حد نشان مي دهند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق  اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق  اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق  اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله کاهش ناهنجاريهاي رفتاري ملیحه دانش آموز طلاق اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی

منابع :

  1. با كودكان طلاق چگونه رفتار كنيم ؟ ، حجازي ، سارا ، پيوند ، ، وزارت آموزش و پرورش
  2. رشد معلم ، شماره ي دو ، ، شناخت خانواده و نقش تربيتي آن ، ملكي ،
  3. رشد معلم ، شماره ي دو ، سال سيزدهم ، اختلالات رفتاري ، عاطفي كودكان ، شفيع زاده ، محمود
  4. حسين نژاد ، محمّد ، كاربردهاي مشاوره با كودكان
  5. قاسمي پويا ، اقبال ، راهنماي عملي پژوهش در عمل
  6. كولمن ، ويليام ،‌ « آنچه بايد بچّه هاي طلاق بدانند ! » ترجمه نفيسه معتكف ، انتشارات دُرسا ،

برای دانلود اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

− 2 = 2