اقدام پژوهی مدیر مدرسه پیرامون مقوله چگونه توانستم با ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی استفاده از لوازم التحریر فانتزی را در دانش آموزانم کم رنگ واستفاده از لوازم التحریر وطنی را درآنها تقویت کنم ؟

اقدام پژوهی مدیر مدرسه پیرامون مقوله چگونه توانستم با ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی استفاده از لوازم التحریر فانتزی را در دانش آموزانم کم رنگ واستفاده از لوازم التحریر وطنی را درآنها تقویت کنم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۳ صفحه

اقدام پژوهی مدیر مدرسه پیرامون مقوله چگونه توانستم با ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی استفاده از لوازم التحریر فانتزی را در دانش آموزانم کم رنگ واستفاده از لوازم التحریر وطنی را درآنها تقویت کنم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی مدیر مدرسه می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم  اقدام پژوهی مدیر مدرسه را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی مدیر مدرسه موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی

دیباچه مطالب پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقولهانگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی

انتخاب راه حل هاي جديد موقتي ( ارائه ی راه حل )      

درگیر شدن اعضا با این مسئله راهکار های جالبی ، با توجه به این که دانش آموزان بی حوصلگی و عدم رغبت و علاقه به درس را کاملا در رفتارشان نشان می دادند ، را به وجود آورد.

گروه با توجه به موارد مذكور در الگوي تجزيه و تحليل ترسيم مفاهيم و نيز نظربه پاسخ های دانش آموزان در مورد علت بی حوصلگی و بی علاقه گی ان ها به درس و کلاس اینگونه استنباط نمود که  انها از محتوا و حجم زیاد کتاب های درسی راضی نیستند . اکثر قریب به اتفاق ان ها از روش تدریس که سنتی و معمولا به شیوه سخنرانی بود دلخور و ناراضی بودند و آن را متناسب با ذهن پویا وخلاق خود نمی دانستند . عده ای هم امکانات آموزشی مدرسه را زیر سوال می بردند و امکانات مدرسه های کشورهای خارجی را ترجیح می دادند و ندیده  عاشق و شیفته ي تحصیل در ان کشور ها بودند .

با توجه به موضوع آخر٬ خلا آشنایی با مفهوم میهن دوستی  کاملا مشهود شد،که البته ریشه ي اصلی آن ؛خانواده می تواند باشد زيرا معمولأما داشته های خود را همیشه کم می انگاریم  و آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم ، یار درخانه و ما گرد جهان می گردیم.البته ما معلمان  نیز می توانیم مقصر باشیم چرا که کمتر به این مقوله پرداخته ایم و عرق ملی و میهن پرستی را  با توجه به آموزه های دینی مان برای بچه ها باز نکرده ایم و فقط در حد کتاب های درسی ، مطالب درسی را مطرح کرده ایم . حال آن كه دانش آموزان تصور می کنند در جایی که امکانات رفاهی بیشتری  باشد  می توان درخشید و رشد کرد در صورتی که اين دست و پنجه نرم کردن با مشکلات است كه انسان را به موفقیت های بی نظیر می رساند .

راهکار های پیشنهادی

استفاده بهینه از لوازم التحریر ایرانی توسط معلمان

بروشور وتراکت حاوی اطلاعات آماری ومقایسه ای قابل درک دانش آموزان در مورد لوازم تحریر ایرانی

نوشتن حدیث و نصب آن در تابلو کلاسی درباره وطن دوستی و حب وطن

اعطای جایزه به دانش آموزانی که فقط از لوازم التحریر ایرانی استفاده می کنند.

گرفتن سفارش خرید لوازم التحریر از دانش آموزان و خرید لوازم التحریر ایرانی رای آنها

بستن قرار داد با نوشت افزار فروشانی که فقط محصول ایرانی میفروشند.

سخنرانی در سر صف درباره اهمیت استفاده از محصولات وطنی

برگزاری جلسه با اولیاء و توجیه آنها درباره این مطالب

اجرای راه حل ها

از مشاهده جا مدادی دانش آموزان این سئوال در ذهن من تداعی شد که آیا این همه لوازم التحریر های خارجی برای دانش آموزان لازم وضروری است ؟که انواع واقسام خودکار ومداد که خیلی از آنها به نظر می رسید شاید یک الی دو بار از آنهااستفاده شده وهر دفعه از یک خودکاردیگر استفاده می کنند .از آنها سئوال پرسیدم تاکنون به خودتان گفته اید در طول سال تحصیلی چقدر به این وسایل نیاز دارید؟ آیا می دانید در صورتی که از لوازم التحریر ایرانی استفاده کنید چه سودی عاید کشور خواهد شد؟

در مرحله بعد به بروشور وتراکت حاوی اطلاعات آماری ومقایسه ای قابل درک دانش آموزان در مورد لوازم تحریر ایرانی پرداختیم. و به هر گروه از دانش آموزان یک طرح و موضوع برای انجام بروشور در این زمینه دادیم. سپس برای اجرای استفاده بهینه از لوازم التحریر ایرانی توسط معلمان خودم همه لوازمی را که استفاده می کردم سعی کردم ایرانی باشد تا بتوانم الگویی برای دانش آموزانم باشم. سپس به کمک دانش آموزان به نوشتن حدیث و نصب آن در تابلو کلاسی درباره وطن دوستی و حب وطن پرداختیم و هر روز یک حدیث در این رابطه استفاده می کردیم. در جلسات بعدی تعدادی  جایزه به دانش آموزانی که فقط از لوازم التحریر ایرانی استفاده می کنند  دادم که باعث تشویق بقیه نیز می شد.با هماهنگی مدیر سفارش خرید لوازم التحریر از دانش آموزان را می گرفتیم و لوازم التحریر ایرانی را برای  آنها میخریدیم. با هماهنگی مدرسه به بستن قرار داد با نوشت افزار فروشانی که فقط محصول ایرانی میفروشند پرداختیم .

در مرحله بعد جلسه ای با اولیاء و توجیه آنها درباره این مطالب پرداختیم. و به سخنرانی در سر صف درباره اهمیت استفاده از محصولات وطنی پرداختیم.

گرد آوری شواهد دو:

پس از انجام راه حل های انتخابی شاخص کیفی موفقیت طرح عبارتند از: رضایت و خشنودی والدین ، علاقه دانش آموزان به لوازم التحریر ایرانی   داشتن برنامه در منزل ، به حداقل رسیدن لوازم تحریر خارجی و …  شاخص کمّی موفقیت طرح که شامل استفاده روز افزون از لوازم التحریر ایرانی بسیار چشمگیر بود و محقق را متعجّب ساخت.

عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی)

چندین بار به طور تصادفی از دانش آموزان سوال میکردم و لوازم التحریر آنها  را بررسی میکردم مشاهده میکرد م که تعداد لوازم التحریر ایرانی روز به روز افزایش می یابد بطوری که بعد از اجرای روش های متنوع و جذاب این تعداد به صد در صد رسیده بود که اولیای  محترم و سایر همکاران چندین بار درباره این موضوع  تقدیر و تشکر کردند.و  با نوشتن نامه یا بصورت شفاهی احساس رضایت خود را اعلام می کردند و تشکر و قدر دانی می کردند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی اقدام پژوهی مدیر مدرسه

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی اقدام پژوهی مدیر مدرسه

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی اقدام پژوهی مدیر مدرسه

کسب نتایج  پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی اقدام پژوهی مدیر مدرسه

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی اقدام پژوهی مدیر مدرسه

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله انگیزه وطن پرستی و استفاده از لوازم التحریر وطنی اقدام پژوهی مدیر مدرسه 

فهرست منابع و مــآخذ

  • شفيع آبادي، عبدا… . ناصري، غلامرضا.(۱۳۸۳) . نظريه‌هاي مشاوره و روان درماني. تهران: ناشر مركز نشر دانشگاهي.
  • سيف، علي اكبر.(۱۳۸۴). تغيير ررفتار و رفتار درماني نظريه‌ها و روش‌ها. تهران: نشر دوران.
  • ليندن فيلد، گيل. (۱۳۸۳). اعتماد به نفس برتر . مترجم: حميد اصغري‌پور، نگار اصغري‌پور. تهران: ناشر جوانه رشد.
  • سیف ،فاطمه فاطمه. (۱۳۸۰) روانشناسی تربیتی(اصلاح الگوی رفتاری کودکان): انتشارات دوران.

برای دانلود اقدام پژوهی مدیر مدرسه و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

36 − 26 =