اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی پیرامون مقوله چگونه توانستم دانش آموز بردیا امیری را به درس علاقه مند كنم؟

اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی پیرامون مقوله چگونه توانستم دانش آموز بردیا امیری را به درس علاقه مند كنم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۱۸ صفحه

اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی پیرامون مقوله چگونه توانستم دانش آموز بردیا امیری را به درس علاقه مند كنم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت طرح تدبیر

تیم تخصصی جام دانش یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی

دیباچه مطالب پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی

گرد آوري راه حل ها :

براي نفوذ در دل و جان هر فرد نياز است كه ارتباط نزديك و صميميانه اي با او برقرار گردد . در همين راستا بهتر ديدم كه ابتدا :

ارتباط صميمي با اين دانش آموز داشته و خوب به حرف هايش گوش كنم .

محبّت نمودن به او در حد متعادل

احترام و شخصيت دادن به او

تقويت روحيه ي اعتماد در او

مسئوليت دادن به او در خانه و مدرسه

درك بهتر و بيشتر او از جانب خانواده و خودم شاگردان ديگرم

تشويق او در حد معمول به صورت زباني و انفرادي و گروهي و جنسي

تقويت روحيه ي ايثار و فداكاري در جهت حفظ حقوق اساسي ديگران

ارا ئه الگو هاي مناسب  رفتاري با استدلا ل هاي درست و منطقي.

پيشنهاد به مادران تا كتاب « آنچه دانش آموزاني طلاق بايد بدانند »‌را مطالعه وآن را پياده كنند .

پيشنهاد به مادر تا او و خانواده اش  از پدر و ديگران پيش بردیا  شكايت و بدگويي نكنند.

انتخاب راه حل :

از بين راه حل هاي ارائه شده سعي كردم از همه ي آن ها استفاده كنم ولي بيشتر سعي كردم با مادر و ناپدري او صحبت كنم زيرا بيشتر اختلال رفتاري او به نحوه ي بر خورد اين دو عزيز مي دانستم ،  پس در چند جلسه بحث و گفتگو ، مشكل عاطفي يا درسي او را به آنان يادآور كردم و با توضيح تأثيرات خانواده ، آنان را متوجّه وظايفشان كردم  كه در زمينه ي تر بيت فرزند خود چه وظايفي بر عهده دارند .

  1. مسئوليت دادن در خانه و مدرس.
  2. احترام به شخصيت او

با او صحبت كردم كه اگر منظم و درس خوان و مؤدب شود نماينده كلاس مي شود ( يعني در مقابل كار خوب پاداش   مي گيرد ، غير مستقيم آموزش دادم هر عملي  عكس العملي دارد ) .

به خاطر انجام كارهاي خوب و مناسب ، به جا حرف زدن و  درس خواندن و….. ،‌ از طريق تمام دانش آموزان يا خودم با دادن جوايز مورد تشويق و ترغيب قرارگرفت و در مقابل كارهاي خلاف و غلط تنبيه مي شد.

چگونگي كاربرد راه حل : شواهد ۲

اولين قدم من صحبت با خانواده كه تا در مقابل خواسته هاي به حق او سر تعظيم فرود بياورند و درمقابل خواسته هاي نابجاي او سرسخت و يك زبان باشند . در پيش او بدي نفر سوم را نگويند و تمام رفتارهاي او را طي نامه اي به من گزارش دهند تا كارهاي خوب او را مورد تشويق وترغيب قرار دهم. از او خواستم تا فرزند خوبي براي آنها و شاگرد گلي براي من باشد و اگر آن طور كه گفته ام باشد نماينده كلاس مي شود.

شركت دادن او در كارهاي گروهي،

تشويق او درمقابل همكاران و ديگران،

اشاره به نقاط مثبت او،

ترغيب به رفتن به باشگاه،

خواستن از ديگران در پيش نوجوان ، اوّل نقاط مثبت او را بگويند و بعد اشاره به نقاط منفي كنند .

نتيجه :

در اواسط ارديبهشت ماه ظاهر او عالي شد ، ديگر آن بردیا  شلخته و نامناسب اوّل سال نبود وهيچ شكايتي از او نشد و اگر ناخواسته مرتكب مي شد عذرخواهي مي كرد ،حتّي شاگردان ديگرم از او تعريف هم مي كردند ، البتّه بعضي اوقات هم از او شكايت هاي جزيي هم مي شد كه زياد اهميّت نداشت چون  اين شيطنت ها اقتضاي سن او بود. ضمنا به درس و كلاس علاقه زيادي پيدا كرده بود  و سر كلاس به درس من گوش مي كرد و تكاليف كلاسي را به درستي انجام مي داد. در هنگام پرسش و پاسخ كلاسي آرام بود و اكثرا در موقع سوال كردن از او جواب صحيح را مي داد.خانواده و پدر بزرگ و مادر بزرگ او از عملكرد اودرمنزل احساس رضايت مي نمايند .مدير و معاون و ديگر همكاران از تغيير رويه او تعريف مي كنند .شاگردان ديگرم تمايل دارند تا در كنار  او بنشينند .

از نظر درسي تغيير محسوسي در پرونده ي تحصيلي او مشاهده مي شود و در امتحاناتي كه در كلاس مي گيرم نمرات خوبي مي گيرد و در امتحانات نوبت دوّم نمره درس پيام هاي آسماني اش عالي شد.

به درس و تكاليف درسي اهميت داده و آن ها را تقريباً به موقع انجام مي دهد .او با سعي و تلاش نشان داد كه مي تواند تا حدود زيادي بر رفتارهاي خود تسلط داشته باشد كه در روزهاي آخر ارديبهشت ماه نماينده گروه درسي من شد .اميدوارم پس از اين ، با اين گونه مسائل رو به رو نگردم و كانون خانواده ها هر چه بيشتر گرم و صميمي باشد تا لبان گل هاي زيبا  خانواده ، هميشه خندان و شاداب باشد .

طلاق و مسائل تاثیر گذار بر روی فرزندان

مسئله طلاق را میتوان بحرانی پنداشت که آمارش‌ نه‌ تنها در مملكت‌ ما، بلكه‌ در تمام‌ جهان‌ رو به‌ افزايش‌ است‌. مشكلاتي‌ از قبيل‌ فقر، عدم‌ درك‌ متقابل‌، دخالت‌ خانواده‌، اعتياد، ازدواج‌ مجدد و غيره‌ عواملي‌ هستند كه‌ اين‌ آمار را بالا مي ‌برند و كافي‌ است‌ كه‌ در اين‌ ميان‌ يك‌ راهنماي‌ درست‌ و منطقي‌ وجود نداشته‌ باشد. به‌ اميد روزي‌ كه‌ هيچ‌ گاه‌ شاهد چنين‌ اتفاقات‌ تلخي‌ نباشيم‌.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی  

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی  

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی  

کسب نتایج  پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی  

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی 

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله علاقه مند کردن بردیا امیری به درس پیام های آسمانی اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی

منابع و ماخذ :

  1. با نوجوانان طلاق چگونه رفتار كنيم ؟ ، حجازي ، سارا ، پيوند ، ، وزارت آموزش و پرورش
  2. رشد دبير ، شماره ي دو ، ، شناخت خانواده و نقش تربيتي آن ، ملكي ،
  3. رشد دبير ، شماره ي دو ، سال سيزدهم ، اختلالات رفتاري ، عاطفي نوجوانان ، شفيع زاده ، محمود
  4. حسين نژاد ، محمّد ، كاربردهاي مشاوره با نوجوانان
  5. قاسمي پويا ، اقبال ، راهنماي عملي پژوهش در عمل

۶٫ كولمن ، ويليام ،‌ « آنچه بايد دانش آموزاني طلاق بدانند ! » ترجمه نفيسه معتكف ، انتشارات دُرسا ،

برای دانلود اقدام پژوهی دبیر پیام های آسمانی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

44 − 39 =